Beques Santander Erasmus

Si participes en el programa Erasmus+ i tens un bon expedient acadèmic

El Banco Santander, la CRUE Universitats Espanyoles i el Ministeri d'Universitats llancen una nova edició del programa de Beques Santander Erasmus.

El programa està dirigit a tot l'estudiantat de les universitats espanyoles. En aquesta edició, s'entregaran un total de 2.152 beques a persones beneficiàries de les ajudes Erasmus+. D'elles, 152 tenen una quantia de 2.000 euros, i van destinades a estudiants que disposen d’una ajuda Erasmus+ de mobilitat d'estudis o de pràctiques a Europa, que tinguen els millors expedients acadèmics, que hagen rebut el curs anterior una beca general (socioeconòmica) del Ministeri, o que tinguen una discapacitat igual o superior al 33%. Les 2.000 beques restants estan dotades amb 500 euros.

Les persones que vulguen optar a una beca Santander Erasmus poden realitzar la inscripció a través de la web de les Beques Santander, fins al 15 de març del 2022.

Aquest programa té com a objectiu reconèixer l'excel·lència acadèmica de l’alumnat Erasmus+, i promoure la inclusió social i la igualtat d'oportunitats.

(10/03/2022)