Per a facilitar i millorar la seguretat de l'accés als serveis digitals de la UPV
Gràcies a un conveni entre la Universitat Politècnica de València (UPV) i la Generalitat Valenciana, l'Àrea de Comunicació de la UPV emet certificats digitals.
Amb aquests certificats digitals, a més de millorar la seguretat en l'accés a la Xarxa de la UPV, es podran fer totes les gestions que ja estan disponibles en els organismes que reconeixen a l’Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana (ACCV).
Al Campus de Gandia, les persones interessades (alumnat i personal de la comunitat universitària) han de sol·licitar cita prèvia en el Servei d'Informació del centre.
La sol·licitud del certificat digital és presencial i el/la sol·licitant haurà d'identificar-se mitjançant el seu NIF, NIE o passaport espanyol, en vigor. Alternativament, si són ciutadans estrangers, hauran d'aportar el NIE i el seu passaport en vigor.
El dia i a l'hora de la cita, la persona interessada haurà d'acudir al Servei d'Informació del Campus de Gandia (planta baixa, edifici A).