Prototips IdC

Estudiants del Grau en Tecnologies Interactives presenten els seus projectes

Estudiants de segon curs del Grau en Tecnologies Interactives (GTI), títol que imparteix el Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV), han presentat els treballs desenvolupats en el marc de l'assignatura Projecte Internet de les Coses i Aplicacions Mòbils

Projectes presentats:

-Control i administració de pacients hospitalaris (CAPH). Administració automatitzada de medicaments en hospitals. Projecte desenvolupat per Pablo Chova Aparisi, Javier Egea Escriba, Álvaro Escribano Rodrigo, Jorge Marín-Roig Zozaya i Daniel Meseguer Munguía.

-Bústia intel·ligent. Projecte desenvolupat per Daniel Alfaro Moscardó, Guillem García Quiles, David Gómez Fernández, Jorge Larrosa Quesada i Ángel Vañó Francés.

-Control i seguiment domiciliari de pacients (Digitomèdica). Projecte desenvolupat per Joan Altur Brines, Marc Castelló Martí, Jordi Doménech Belda, Roberto Matilla Augustinus i Claudia Torres Cruz.

-Espill intel·ligent. Projecte desenvolupat per Jiang Chenyi, Víctor García Espert, María Lahuerta Magraner, Laura Pamies Villagordo i Ekaterina Skripnikova.

També Daniel Burruchaga Sola i Alejandro Losa García, alumnes de tercer del grau establits en l’empresa emergent Ysolve, van explicar el seu projecte. En aquest cas, “un dispositiu mediambiental completament modular i compatible amb tecnologies 4G, Lora, MQTT i tecnologies web com a Angular i Node”, han indicat els mateixos autors.

A l'exposició dels treballs, celebrada en els laboratoris del Campus de Gandia, han assistit Marcelino Alonso de FutuRS-Ribera Salud i Fernando Molina de CONNECT MTA en representació dels patrons de la Càtedra d'Innovació. Així com, delegats de les empreses Blautic, Damarc i Locatec.

Per a José Marín-Roig Ramón, director de la càtedra, “amb aquest esdeveniment ha sigut possible descobrir les capacitats desenvolupades per l'alumnat al llarg de la seua formació en la universitat. Amb aquests projectes de IdC, procés que permet connectar elements físics quotidians a Internet, els estudiants poden assumir reptes de necessitats reals que demanda la societat”.

(15/02/2022)