Mostra d'activitats de cooperaciķ i sostenibilitat

Amb la participació d'organitzacions involucrades en la cooperació al desenvolupament

Amb la finalitat de donar a conèixer la tasca que realitzen associacions i persones involucrades en la cooperació al desenvolupament en la nostra societat, la Comissió de Cooperació i Solidaritat del Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV) ha organitzat la primera Mostra d'activitats de cooperació i sostenibilitat.

L'objectiu d'aquesta iniciativa - que se celebrarà el dimarts, 15 de febrer, al Campus de Gandia- és explicar “a la comunitat universitària el treball que duen a terme associacions, organitzacions no governamentals i persones interessades en la cooperació al desenvolupament i la sostenibilitat”. Així com, el paper social i fonamental que exerceixen per a fer front als enormes desafiaments del món actual.

A més, amb aquesta mena d'accions es vol “involucrar tant l'alumnat com el personal del Campus de Gandia en tasques de voluntariat, generar una dinàmica de col·laboració entre les diferents associacions i organitzacions, i poder enfortir el teixit associatiu del centre dins i fora de la Universitat”.

D'altra banda, aquesta mostra d'activitats permetrà abordar temes d'abast social significatiu, com són el desenvolupament sostenible i el comerç just, entre altres.

Per a tot això, en l'Àgora del Campus de Gandia s'instal·laran estands on les entitats oferiran informació sobre la seua organització i tasca.

En aquesta Mostra d'activitats de cooperació i sostenibilitat participaran: Adventure Volunteer, Càritas interparroquial de Gandia, Creu Roja, la Fundació Espurna, Interpreta Natura i la Plataforma del Serpis. També, el Centre de Cooperació al Desenvolupament de la UPV.

Així mateix, la Biblioteca Campus Gandia-CRAI se suma a la iniciativa amb un estand de venda solidària de llibres.

Recorda, Mostra d'activitats de cooperació i sostenibilitat, dimarts, 15 de febrer, d'11.00 a 16.00 hores, en l'Àgora del Campus de Gandia.

Més informació: Comissió de Cooperació al Desenvolupament i Solidaritat.

(15/02/2022)