Valora la UPV

Participa en l'enquesta de satisfacció del programa Pegasus sobre la qualitat dels serveis prestats

Hem de continuar millorant. Amb aquest objectiu, la Universitat Politècnica de València (UPV) llança l'enquesta anual de satisfacció que valora els serveis que ofereix.

Un dels aspectes més importants de la política de qualitat de la UPV és escoltar l'opinió de les persones que viuen en ella per a millorar la qualitat dels serveis que ofereix.

El programa Pegasus fa 12 anys que mesura la satisfacció d'estudiants, professorat i personal d'administració i serveis, amb l'objectiu de canviar el que no funciona i detectar el que es pot fer millor. Amb més de 300 plans de millora realitzats, aquesta enquesta s'ha convertit en una eina imprescindible per a la millora de la UPV.

Tots els membres de la comunitat universitària estan convidats a participar en l'enquesta Valora UPV, a través del correu electrònic que rebran. Contestar és voluntari, les respostes són confidencials i els resultats són importants perquè la direcció de la UPV puga millorar la manera de fer les coses i reconèixer l'esforç de les unitats i persones que treballen en ella.

Participar és fàcil: selecciona els serveis de la UPV que has utilitzat en l'últim any i explica'ns la teua opinió sobre ells. Puntua la informació que has rebut quan els has utilitzat; si ha sigut fàcil o no sol·licitar el servei; si el termini ha resultat adequat; quin tracte has rebut i si hi ha coses que creus que es poden millorar.

I per a donar-te les gràcies per ajudar-nos a millorar, si eres estudiant pots guanyar un dels tres patinets elèctrics XIAOMI MI que sortegem entre les persones participants.

Ajuda'ns a construir una Universitat pública de qualitat.

(02/03/2022)