Dol oficial

La UPV lamenta profundament la mort de tres estudiants del campus d'Alcoi en un accident de trànsit

La Universitat Politècnica de València manifesta el més profund pesar per la mort d'Ariel Yosef Serfaty Hadad, Álvaro Fernández Almela i Anais-Lorena Grec, estudiants del campus d'Alcoi, en un tràgic accident de trànsit el diumenge 30 de gener.

L'equip rectoral convoca tota la comunitat universitària a una concentració en la qual es llegiran unes paraules en record dels alumnes morts i es guardaran tres minuts de silenci. La concentració tindrà lloc l'1 de febrer a les 12 h als llocs següents:

• Campus de Vera: Rectorat
• Campus d'Alcoi: Plaça Ferràndiz i Carbonell
• Campus de Gandia: Enfront de l'Aulari

A més, aquest dia les banderes de tots els edificis de la UPV onejaran a mitja asta i es declararà dia de dol oficial en record de les tres víctimes.

(01/02/2022)