Carlos Giménez, delegat d'alumnes

“La Delegació d'Alumnes està oberta a tothom”

Carlos Giménez estudia 3r del Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació, So i Imatge. Després d'exercir el càrrec de coordinador de l'Àrea Vida Universitària en la Delegació d'Alumnes, va decidir presentar-se a les eleccions a delegat de l'Escola Politècnica Superior de Gandia (EPSG). Així que, enguany és l'encarregat de representar a tot el seu estudiantat. “La decisió sempre ve des de la voluntat de voler ajudar, al cap i a la fi, açò és una cosa vocacional”.

A Carlos li agradaria retornar al Campus tot el que li fa ser diferent, recuperar els esdeveniments i la vida estudiantil. “El meu objectiu principal és el benestar de l'alumnat, objectiu que durem a terme des de la Delegació mitjançant el consens amb els delegats de classe i tots els òrgans que conformen la nostra comunitat universitària”. A més, “la nostra prioritat és mantenir el nivell de seguretat i tornar a tenir una vida universitària com la que teníem, però sempre mantenint el nivell” que marquen les mesures davant de la COVID-19.

Delegació d'Alumnes de l’EPSG

Per a aquesta nova etapa, el treball que es duu a terme des de la Delegació d'Alumnes s'ha estructurat en nou àrees: Assumptes Acadèmics, Beques, Comunicació, Equitat, Erasmus, Graduacions, Pressupostos, Vida Universitària i CEET.

Paula Robles, estudiant de 4t del Grau en Comunicació Audiovisual (CAU) i anterior delegada d'alumnes, ha assumit l'Àrea de Comunicació. Andrey Kuzmin i Jonathan Hernández, estudiants de 3r del Grau en Tecnologies Interactives (GTI), segueixen en la nova directiva: el primer està al capdavant de Beques i el segon, d'Erasmus. També, Mariangela Napoliello, alumna de 2n de CAU, repeteix càrrec en Equitat. En la mateixa línia, Marta Hidalgo i Pablo Soriano, de 2n curs del Grau en Ciències Ambientals (CCAA), es faran càrrec d'Assumptes Acadèmics i Pressupostos, respectivament. Per a Vida Universitària es compta amb: Esther Saiz i Iker Orts, de 2n de CCAA. Leire Martínez, de 3r de GTI, en Graduacions i Giovanni Mollo, de 3r del Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació, So i Imatge, en CEET. Completen la directiva de la Delegació d'Alumnes de l’EPSG: Daniel Meseguer, estudiant de GTI, com a secretari i Valeria Orsillo, de CAU, vicedelegada.

“Cada àrea té el seu treball assignat, però totes i cadascuna d'elles són per a l'alumnat, resolent problemes i aportant idees per dur endavant projectes que es puguen desenvolupar”, assegura el delegat d'alumnes de l’EPSG.

Nexe entre l'alumnat i la Universitat

Els delegats són el nexe entre l'alumnat i la Universitat. No obstant això, “el desconeixement de la nostra tasca és el que fa que no tothom s'interesse per nosaltres”. Per això, “estem treballant en un projecte per a donar a conèixer una mica més el que es fa ací, des de la base fins a la directiva”. Perquè com afirma Carlos, “nosaltres som ací per a ajudar i per a millorar, buscar solucions i les vies necessàries per a arribar a elles”. A més, som “una xicoteta família o almenys així ho sentim els que estem dins”. I “la Delegació d'Alumnes de l’EPSG està oberta a tothom, sempre que algú ens necessite ací ens té”.
(25/01/2022)