Beques Vulcanus

Ja està oberta la convocatòria per a realitzar pràctiques remunerades en una empresa japonesa

El Centre UE-Japó per a la Cooperació Industrial (Empresa associada cofinançada per la Comissió Europea i el Govern japonés) ha convocat una nova edició de les Beques Vulcanus, que ofereixen l'oportunitat de realitzar pràctiques professionals al país nipó.

Gràcies a aquest programa de beques, les persones seleccionades realitzen pràctiques professionals al Japó durant vuit mesos, després d'un curs intensiu previ de japonès durant quatre mesos.

L'estudiantat seleccionat rep una ajuda econòmica màxima d'1.900.000 iens (uns 14.700 euros) per a cobrir el cost dels viatges d'anada i tornada al Japó i les despeses de manutenció. L'allotjament va a càrrec de l'empresa durant els 12 mesos que dura l'estada.

Les persones candidates han de ser ciutadanes de la Unió Europea i estudiants de la branca d'enginyeria o ciències, estar matriculades en una universitat europea en el moment de sol·licitar aquestes ajudes, concretament entre el quart curs del grau i el penúltim any de doctorat.

La duració de les beques és d'un any; des de setembre del 2022 fins agost del 2023.

El termini de sol·licitud finalitza el 20 de gener del 2022.

(18/01/2022)