Beques de la GVA

Fins al 22 de desembre del 2021 estarà obert el termini per a interposar recurs de reposició

La Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV) la resolució per la qual s’adjudiquen i deneguen beques per a la realització d’estudis universitaris durant el curs acadèmic 2020/2021 en les universitats valencianes.

Les persones beneficiàries són alumnat matriculat, durant el curs acadèmic 2020-2021, en les universitats que integren el Sistema Universitari Valencià, així com en els seus centres adscrits.

En el cas de la Universitat Politècnica de València, s’han concedit beques a 626 estudiants.

Exempció del pagament de les taxes

Per a l’alumnat de les universitats públiques, la beca suposa l’exempció del pagament de les taxes dels crèdits de què s'han matriculat. La beca només cobreix els crèdits de què s’ha matriculat l'estudiant en primera o segona matrícula, i no formen part de la beca de matrícula els crèdits que excedisquen del mínim necessari per a obtindre la titulació.

Un mes per a presentar recurs

El termini per a interposar un recurs de reposició és d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació de la resolució en el DOGV (publicada el 22/11/2021), davant la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital.

(21/12/2021)