Jornada tècnica de formació

Formació universitària i qualificació professional per a personal de pisos en allotjaments turístics

Dimecres, 26 de maig, Turisme Comunitat Valenciana presentarà les noves línies de formació universitària i qualificació professional dirigides específicament al personal de pisos en allotjaments turístics.

Durant la jornada es donaran a conèixer els nous cursos universitaris, entre ells, el que impartirà el Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València en conveni amb Turisme Comunitat Valenciana.

La presentació es realitzarà a Benidorm, en la seu d’ Invat·tur, i podrà seguir-se en directe a través d'Internet.

Programa de la jornada

10.00 h Presentació i benvinguda, a càrrec de Francesc Colomer, secretari Autonòmic de Turisme.

10.15 h Presentació per part de la Universitat d'Alacant del curs d'Expert/a Universitari en Housekeeping, a càrrec de Gaetano Cerchiello, coordinador del curs.

10.25 h Presentació per part del Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València del Curs de formació específica de cambreres de pisos en allotjaments turístics, a càrrec de Lola Teruel, coordinadora del curs.

10.35 h Presentació del procés d'acreditació de la competència professional per a personal de pisos per part de la secretaria Autonòmica d'Educació i Formació Professional de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esports, a càrrec de Manuel Gomicia, director general de Formació Professional i Ensenyaments de Règim Especial

11.00 h Taula redona sobre necessitats formatives i laborals del personal de pisos.

(24/05/2021)