Ajuda Paco Sanz

La UPV acull els dies 30 i 31 de maig dues gales benèfiques per a ajudar Paco Sanz en la lluita contra la seua malaltia, en les quals participaran reconeguts humoristes.

La Universitat Politècnica de València promou dues gales benèfiques per a ajudar Francisco José Sanz, natural de València, en el tractament de la seua malaltia, el síndrome de Cowden.

La síndrome de Cowden, catalogada dins de les malalties rares, és un trastorn autosòmic dominant, caracteritzat per la presència de múltiples hematomes en pell, pit, tiroide, tracte gastrointestinal, endometri i cervell, i per un major risc de tumors malignes (càncer de pit, endometri, tiroide, testicles i tracte gastrointestinal). La síndrome de Cowden es produeix generalment per una mutació en el gen PTEN i s'estima que la pateixen 1 de cada 200.000 persones.

Les gales benèfiques, presentades per Carles Villeta, se celebraran al Paranimf de la UPV els dies 30 i 31 de maig del 2013, a les 12 h. La primera comptarà amb la participació dels humoristes Manu Górriz i Jesús Arenas i en la segona assistiran Santi Rodríguez, Xavier Deltell, Bermúdez, Manu Górriz i Jesús Arenas.

Les entrades, de tan sols 3 euros, es poden adquirir a la Delegació d'Alumnes, a la Casa de l'Alumne i en totes les delegacions de les escoles de la UPV. També estan a la venda en línia, en la web que apareix a peu de pàgina.

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

Fellowship Award Fellowship Award
El professor de la UPV Luis Manuel Sánchez rep un premi de la Societat Europea per a la Formació en Enginyeria SEFI