Beques Fundació SEPI-AIRBUS

Poden sol·licitar-les alumnes o persones amb titulació universitària fins al pròxim 7 d'abril

[ 25/03/2019 ]

La Fundació SEPI ha convocat el segon procés de selecció del programa de beques AIRBUS de fi de carrera 2019, amb l'objectiu que joventut universitària titulada o alumnat (que tinguen com a màxim 30 crèdits ECTS pendents d'aprovar) realitzen pràctiques en aquesta companyia.

Si la persona adjudicatària és titulada universitària, la duració inicial de la beca és de sis mesos, i si és estudiant, la duració màxima és de nou mesos, encara que en tots dos casos, a sol·licitud d'AIRBUS, es pot prorrogar fins a completar els 11 mesos.

Les pràctiques es desenvolupen als diferents centres de treball que AIRBUS té distribuïts per Espanya. Les beques estan remunerades amb 1.000 euros mensuals, i són incompatibles amb una altra activitat o beca i amb el cobrament de prestacions per desocupació.

Entre altres requisits, s'exigeix a candidates i candidats haver nascut amb posterioritat al 31 de desembre del 1989 i tenir un nivell alt d'anglès. Les proves de selecció poden consistir en un test psicotècnic en línia i entrevistes amb les persones responsables del procés de selecció.

El termini de presentació de les sol·licituds finalitza el 7 d'abril del 2019 i es realitza a través de la pàgina web www.fundacionsepi.es

Fellowship Award Fellowship Award
El professor de la UPV Luis Manuel Sánchez rep un premi de la Societat Europea per a la Formació en Enginyeria SEFI
Casa dels Caramels Casa dels Caramels