Trau la llengua!

Cinema, doblatge, jocs i molts més, en la Setmana del Multilingüisme i la Inclusió Social, del 24 al 29 de setembre, en la UPV

[ 20/09/2018 ]

La Universitat Politècnica de València (UPV) celebra, del dilluns 24 al dissabte 29 de setembre de 2018, la Setmana del Multilingüisme i la Inclusió Social.

Emmarcada en la celebració del 50 aniversari de la institució que dirigeix Francisco Mora, i organitzada pel Vicerectorat de Responsabilitat Social i Cooperació i el Centre de Llengües (CDL), la Setmana donarà començament el dilluns 24 amb portes obertes (de 9 a 18 hores) en el CDL i l'Àrea de Promoció i Normalització Lingüística, la Jornada d'Emprenedoria i Diversitat Funcional (9.30 a 14 h) i la presentació de nous llibres de cursos d'idiomes i cursos d'estimulació sensorial.

Llengua de signes, projeccions...

El dimarts, tindran lloc el Taller de doblatge multilingüe i el Curs d'Introducció a la llengua de signes, mentre que el dimecres, Dia Europeu de les Llengües, es realitzaràn la benvinguda del voluntariat lingüístic, el tàndem multilingüe i el game time. Tots dos dies, per cert, amb degustacions de menjar sostenible.

El programa finalitzarà amb el Taller de samarretes multilingüe del dijous, i les projeccions del documental Cabut per la llengua, sobre Francesc Ferrer Pastor (dijous i divendres), i cinema en versió original (dissabte).

Tallers, cinema, innovació, premis, diversió i molt que aprendre en una Setmana que no et pots perdre. Gaudeix-la amb nosaltres!

Fellowship Award Fellowship Award
El professor de la UPV Luis Manuel Sánchez rep un premi de la Societat Europea per a la Formació en Enginyeria SEFI
Casa dels Caramels Casa dels Caramels
La Universitat Politècnica de València adquireix l'edifici per a la seua extensió universitària en el centre històric de València