Apunta-t'hi!

Fotografia, disseny audiovisual, edició de vídeo, gestió cultural, art contemporani... Inscriu-te en els cursos de cultura de setembre i octubre

[ 04/09/2026 ]

El vicerectorat d'Art, Ciència, Tecnologia i Societat de la Universitat Politècnica de València i la Generalitat Valenciana posen en marxa aquest inici de curs 2026-2027 cinc cursos de cultura que poden ser del teu interès.

Consulta'ls i, si t'abelleix, inscriu-t’hi i fes un pas més en la teua formació sota el guiatge de professionals del sector:

- Disseny i gestió de projectes culturals (14/9 a 23/9): dilluns, dimarts i dimecres, de 16.00 a 21.00 h. Dirigit per José Martínez Tormo, llicenciat en Història i màster en Gestió Cultural.

- La mediació artística i cultural. Una aproximació a la creació d'un lloc compartit, crític i experimental (14/9 a 14/10). De 16.00 a 19.00 hores els dies 15, 16, 22, 29 i 30 de setembre, i 6, 7, 13 i 14 d'octubre. Impartit per Irene Llacer Sancho, historiadora de l'art, i Encarnación Martínez Vicente, llicenciada en Ciències de la Informació, diplomada en Magisteri i màster en Gestió Cultural.

- La revolució de la fotografia, el disseny i la producció audiovisual amb IA (21/9 a 2/10). Dilluns a divendres, de 10.00 a 12.00 h. Dirigit per Flavio Moriniello, enginyer electrònic, físic, investigador i artista visual, i Adolfo Muñoz García, professor titular del Departament de Comunicació Audiovisual, Documentació i Història de l'Art (DCADHA) de la UPV, programador i artista.

- Who is afraid of contemporary art? Estratègies i eines de professionalització per al sector artístic (30/9 a 15/10). De dilluns a divendres laborables, de 17.30 a 20.30 h. Impartit per Álex Devís Magúncia, escriptor de ficció i advocat, les artistes Inma Femenía i Mar Gutiérrez Gargallo, i el curador independent Carles Àngel Saurí.

- Gravació i edició de vídeo. Curs d'iniciació (13/10 a 22/10). De 16.00 a 20.00 hores, excepte els dies 21 i 22 d'octubre (de 16.00 a 19.00 h). Impartit per Producciones La Hormiga.

Notícies destacades


Encara queden places Encara queden places
Ets a temps de sol·licitar l'accés a dos títols de la UPV: el Grau en Ciències Ambientals (Gandia), i el Grau en Conservació i Restauració de Béns Culturals (València)
Prop de l'excel·lent Prop de l'excel·lent
Tres edificis del campus de Vera han aconseguit la màxima categoria d'eficiència energètica, després de la realització d'obres de millora
Ronda d'inversió històrica Ronda d'inversió històrica
iPronics aconsegueix 108 milions d'euros per a construir la infraestructura fotònica de la intel·ligència artificial
Rendiment i riscos per cas particular Rendiment i riscos per cas particular
Hernández-Orallo (VRAIN-UPV/ValgrAI) lidera un estudi internacional publicat en Science que planteja un canvi profund en l'avaluació dels sistemes d'IA
Doblet històric Doblet històric
El FSUPV Team conquesta Formula Student Àustria i reafirma el lideratge mundial de la UPV en enginyeria universitària


Contacta amb nosaltres

Envia'ns un suggeriment, una queixa o una felicitació. Consulta'ns directament els teus dubtes. Evita desplaçaments i esperes