Entre les Top 100 Líders a Espanya

Núria Lloret, catedràtica i investigadora de la UPV, figura per tercer any consecutiu entre les finalistes del rànquing Top 100 Mujeres Líderes en España

[ 20/12/2024 ]

Per tercer any consecutiu, la catedràtica i investigadora de la Universitat Politècnica de València (UPV), Nuria Lloret està entre les Top 100 Mujeres Líderes en España, rànquing d'àmbit nacional l'objectiu principal del qual és contribuir a visibilitzar el talent de les dones del país i impulsar una societat diversa.

El rànquing està dividit en deu categories, entre elles la d'acadèmiques i investigadores, en la qual figura la professora de la UPV.

El termini per a votar entre les diferents candidates està obert fins dimarts que ve, 31 de desembre. De les cinc finalistes de cada categoria, el jurat decidirà, amb els seus vots, la guanyadora en cadascuna d'elles.

“Figurar per tercer any consecutiu en aquest top 100 suposa ja un gran honor. El nivell és molt alt i estar entre les seleccionades d'aquest rànquing és realment important per a mi. És vital continuar fomentant les vocacions STEM en les nostres xiques i donar suport a la diversitat en aquestes disciplines; és fonamental aconseguir una societat més diversa i plural i per a això hem de formar en aquesta direcció a les noves generacions”, assegura Nuria Lloret.

Sobre Núria Lloret

Núria Lloret és catedràtica en la Universitat Politècnica de València (UPV) i subdirectora de l'Institut de Disseny i Fabricació (**IDF).

En l'actualitat dirigeix l'Observatori sobre Intel·ligència Artificial i Diversitat promogut per INECO i la UPV on s'investiga sobre la incidència de la IA en qüestions de diversitat i biaixos i analitza casos d'èxit i bones pràctiques en l'ús d'aquestes eines així com en els riscos que pot suposar el seu ús en la creació de bretxes en col·lectius diversos.

A més, Nuria Lloret és fundadora de la plataforma “Atenea: Women in Art and Stem”, membre de la plataforma d'Estudis de Gènere de la Universitats Espanyoles i líder per a València de l'Associació internacional Women in IA, per al foment de la participació de les dones en el desenvolupament del sector de la intel·ligència artificial. En el seu dia a dia, està bolcada en el recolzament a joves dones cap als estudis Steam i al suport de la diversitat en els entorns acadèmics i empresarials.

Núria Lloret presideix també la Federació d'Associacions de Tecnologia de la Comunitat Valenciana (FASE) i l'Associació d'empreses de Tecnologia, Consultoria i Innovació de la Comunitat Valenciana (AECTA).

Notícies destacades


La lluita dels ningú La lluita dels ningú
El Centre de Cooperació al Desenvolupament UPV celebra els seus 25 anys amb una exposició que arreplega imatges de la seua lluita contra la pobresa i la injustícia
Primer laboratori del món en neuroemprenedoria: NeuroEntrepreneurship Lab UPV Primer laboratori del món en neuroemprenedoria: NeuroEntrepreneurship Lab UPV
El NeuroEnterpreneurship Lab de la UPV és pioner a aplicar la neurociència al rendiment cerebral d'emprenedors i directius d'empreses
Camí dels seus vuitens JJOO Camí dels seus vuitens JJOO
Ricardo Ten, llegenda de l'esport espanyol, és la bandera del nou UPV Paracycling Team
Projecte internacional ASPIRE Projecte internacional ASPIRE
L'ITQ (UPV-CSIC) participa en aquest projecte que busca desenvolupar nous dispositius i circuits neuromòrfics inspirats en el funcionament del cervell
La veu dels estudiants La veu dels estudiants
El rector de la UPV dona la benvinguda als nous màxims representants de les delegacions
Convidada d'honor Convidada d'honor
La Universitat Politècnica de València participa, per primera vegada, en la Fira Internacional del Llibre de la Universitat de Guanajuato (Mèxic)


Contacta amb nosaltres

Envia'ns un suggeriment, una queixa o una felicitació. Consulta'ns directament els teus dubtes. Evita desplaçaments i esperes