ATENCIÓ: Existeixen dos tipus diferents de cita prèvia en el Registre General:
- Registre de documents.
- Certificat electrònic d’empleat públic
Cita per al registre de documents
La sol·licitud de cita prèvia en línia permet concertar dia i hora per a ser atès presencialment en l’oficina de Registre General del Campus de Vera.
Després de la sol·licitud de cita prèvia rebrà un correu electrònic de confirmació amb les dades d’aquesta.
Aquest servei li permet també anul·lar una cita.
Únicament és possible reservar una cita per persona mentre es tinga una altra vigent
Nota: Les Administracions Públiques estan obligades a verificar la identitat dels interessats en el procediment administratiu, mitjançant la comprovació del seu nom i cognoms o denominació o raó social, segons corresponga, que consten en el Document Nacional d’Identitat o document identificatiu equivalent.
Cita per a acreditar la identitat en l’obtenció del certificat electrònic d’empleat públic.
Només s’ha de sol·licitar en el cas que aquest en el procés d’obtenció d’un certificat electrònic d’empleat públic.
Per a més informació consulte la Guia bàsica per a l’obtenció del certificat electrònic d’empleat públic.