Del concepte a l’escena, direcció i interpretació en la creació d’històries

Javier Fesser i Athenea Mata comparteixen la seua visió del procés creatiu al Campus de Gandia.

Dijous que ve 12 de febrer, l’Aula Magna del Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV) acollirà la ponència “Del concepte a l’escena: direcció i interpretació en la creació d’històries”, a càrrec del director Javier Fesser i l’actriu Athenea Mata.

Javier Fesser, guionista i director reconegut per títols com El milagro de P. Tinto, dues adaptacions cinematogràfiques de Mortadelo y Filemón o Campeones, i guanyador de quatre premis Goya, al costat de Athenea Mata, actriu que va participar en Campeones i en la sèrie Al Salir de clase, oferiran una mirada pròxima i professional del món audiovisual i el teatre.

Durant la xarrada, director i actriu abordaran com naixen les idees creatives, el procés de transformació d’eixes idees en històries per a la pantalla o l’escenari d’un teatre i com es viu la professió des de dins.

La ponència ha sigut organitzada per Polímono UPV, amb la col·laboració de les càtedres d’Innovació, Gandia Turisme i Promoció i la Càtedra Anàlisi i Prospectiva Audiovisual.

Aquesta trobada suposa una oportunitat única per a l’estudiantat i per al públic interessat en la creació audiovisual i escènica, que podrà aprendre de dos referents del sector i conéixer de primera mà els secrets del procés creatiu.

La ponència “Del concepte a l’escena: direcció i interpretació en la creació d’històries” tindrà lloc el 12 de febrer, a les 12.30 hores, a l’Aula Magna del Campus de Gandia i comptarà amb una duració aproximada de dues hores.