TEXMODA

Advanced Technologies for Textile and Fashion Industry TEXMODA (Projekto Nr. 2017-1-LT01-KA203-035160)

GRUP

GIITEX (Grup Gestió Integral de la Indústria Tèxtil.) +info

PARTICIPANTS

KTU (Project coordinator) – Lithuania, PUAS (Greece), IDEC (Greece), UBI (Portugal), UPV (Spain), ENSAIT (France), LATIA (Lithuania), HCIA (Greece)

DATA INICI

01/10/2017

DATA FINAL

30/09/2019

OBJECTIU

L’objectiu del projecte TEXMODA és desenvolupar un curs massiu obert en línia (MOOC) sobre Noves Tecnologies per a la Indústria Tèxtil i de la Moda.

Els destinataris són estudiants i acabats de graduar d’educació superior o cicles formatius que han cursat estudis relacionats amb la indústria tèxtil i de la confecció i moda i empleats de PIMES que treballen en la indústria tèxtil i de la moda.

El curs s’implementarà en idioma anglès i es traduirà als idiomes dels socis (els vídeos se subtitularan, els textos i els documents es traduiran). El MOOC es lliurarà de forma pilot durant el projecte, amb l’objectiu d’arribar a una audiència de 1000 persones de tota Europa i no sols dels països dels socis.

FINANÇAMENT

El projecte TEX-MODA està cofinançat per la Unió europea a través del programa Erasmus Plus, programa únic que tracta d’impulsar les perspectives laborals i el desenvolupament personal, a més d’ajudar als nostres sistemes d’educació, formació i joventut a proporcionar un ensenyament i un aprenentatge que doten a les persones de les capacitats necessàries per al mercat laboral i la societat actual i futura.

ESDEVENIMENTS

KICKOFF MEETING IN PIREAUS (GRECE)

MEETING IN KTU KUNAS (LITHUANIA)

PRESENTATION IN UPV FOR STUDENTS