SMARTEX

Modernization of currículum of Textile Engineering and Textile Technology in Indonèsia, Malaysia and Pakistan

GRUP

GIITEX (Grup Gestió Integral de la Indústria Tèxtil.) +info

PARTICIPANTS

Universitat Politècnica de València (Spain), University of Western Attica (Greece), Ghent University (Belgium), IDEC SA, (Greece), Universiti Teknologi MARA (Malaysia), Universiti Tun Hussein Onn Malaysia (Malaysia), Politeknik STTT Bandung (Indonèsia), Institut Teknologi Bandung (Indonèsia), Bahauddin Zakariya Univer0sity (Pakistan), NED University of Engineering & Technology (Pakistan).

DATA INICI

15/01/2020

DATA FINAL

14/01/2023

OBJECTIU

L’objectiu general del projecte és donar suport a la modernització i internacionalització de les Universitats de Malàisia, Indonèsia i el Pakistan. “SMARTEX” preveu el desenvolupament del pla d’estudis, l’elaboració de material didàctic i d’aprenentatge electrònic, el desenvolupament de les capacitats del personal acadèmic i administratiu de les universitats asiàtiques, l’adquisició d’equips per als laboratoris, els intercanvis de personal entre universitats, així com les pràctiques dels estudiants en empreses tèxtils europees i locals d’alta tecnologia.

Els objectius del projecte són:

1. Analitzar les competències necessàries per als graduats dels estudis de grau d’enginyeria tèxtil i facultats afins en les universitats asiàtiques, pel que fa als tèxtils tècnics i intel·ligents.
  2. Actualitzar els plans d’estudi de les universitats asiàtiques, mitjançant el desenvolupament de nous cursos o l’actualització dels ja existents en els estudis de grau d’enginyeria tèxtil i facultats afins.
  3. Integrar mètodes innovadors d’ensenyament/aprenentatge en els plans d’estudi reformats de les universitats asiàtiques.
  4. Desenvolupar material d’aprenentatge per als cursos nous i actualitzats, i la seua correspondència amb l’ECTS.
  5. Promoure la internacionalització de les universitats asiàtiques mitjançant la realització d’intercanvis internacionals de personal i estudiants.
  6. Desenvolupar la capacitat del personal acadèmic i administratiu de les universitats asiàtiques organitzant sessions de formació per a ells en les universitats europees.
  7. Augmentar la competitivitat dels graduats de les universitats asiàtiques en el mercat laboral amb l’organització de pràctiques nacionals i internacionals en empreses.

FINANÇAMENT

El projecte SMARTEX està cofinançat per la Unió europea a través del programa Erasmus Plus, programa únic que tracta d’impulsar les perspectives laborals i el desenvolupament personal, a més d’ajudar als nostres sistemes d’educació, formació i joventut a proporcionar un ensenyament i un aprenentatge que doten a les persones de les capacitats necessàries per al mercat laboral i la societat actual i futura.

ENLLAÇOS D’INTERÈS