LEARNINGTEX

Open Educational Resources for development of an innovative MOOC on advanced textile quality control.

GRUP

GIITEX (Grup Gestió Integral de la Indústria Tèxtil.) +info

PARTICIPANTS

Institut Tecnològic Tèxtil AITEX, ANTECUIR S.L., BEST Institut fur Berufsbezogene Weiterbildung und Personaltraining, CITEVE -Centre tecnològic dones Indústrias Têxtil e do Vestuário de Portugal i el Grup d’Investigació GIITEX de la Universitat Politècnica de València.

DATA INICI

01/10/2016

DATA FINAL

20/09/2018

OBJECTIU

Ús de metodologies d’accés lliure per a l’aprenentatge que faciliten a estudiants i treballadors tèxtils ampliar els seus coneixements sobre tecnologies de control de qualitat dels teixits de calada. D’aquesta manera s’aconsegueix que treballadors amb coneixements obsolets, així com estudiants que s’incorporen al mercat laboral, actualitzant-se actualitzen els seus coneixements mitjançant l’aprenentatge de tecnologies avançades de control de qualitat.

Aquest MOOC estarà estructurat en 4 unitats:

• Unitat 1. Introducció als teixits de calada.
  • Unitat 2. Principals defectes en teixits de calada.
  • Unitat 3. Introducció als sistemes de control de qualitat avançats: Visió artificial.
  • Unitat 4. Ús de la visió artificial per a la detecció de defectes en teixits de calada.

FINANÇAMENT

El projecte LEARNINGTEX està cofinançat per la Unió europea a través del programa Erasmus Plus, programa únic que tracta d’impulsar les perspectives laborals i el desenvolupament personal, a més d’ajudar als nostres sistemes d’educació, formació i joventut a proporcionar un ensenyament i un aprenentatge que doten a les persones de les capacitats necessàries per al mercat laboral i la societat actual i futura.

ESDEVENIMENTS

INICIE PROJECTE. REUNIÓ AITEX