CIRCUTEX

Circular economy in fibrous composites and technical tèxtils through the use of virtual laboratories

GRUP

GIITEX (Grup Gestió Integral de la Indústria Tèxtil.) +info

PARTICIPANTS

Universitat Politècnica de València (Spain), University of Western Attica (Greece), Idec SA, (Greece), Kauno Technologijos Universitetas (Lithuania) and Universitatea Din Oradea (Romania).

DATA INICI

28/02/2022

DATA FINAL

28/02/2024

OBJECTIU

El projecte té com a objectiu oferir un curs en línia sobre economia circular per a compostos fibrosos i tèxtils tècnics, que ajudarà els estudiants a millorar les seues competències en matèria de sostenibilitat i a conscienciar-se sobre com reduir l’efecte que tenen els composites fibrosos i els tèxtils tècnics sobre el canvi climàtic.

Els objectius específics del projecte són:

• Crear un curs d’aprenentatge electrònic per a estudiants d’IES sobre l’economia circular dels compostos fibrosos i els tèxtils tècnics.
  • Utilitzar tecnologies innovadores, com la realitat virtual, per a donar suport al procés d’aprenentatge.
  • Crear un full de ruta i recomanacions per a l’assignació d’ECTS al curs i l’adopció de microcredencials.
  • Reunir les organitzacions europees i desenvolupar la seua capacitat per a organitzar cursos d’aprenentatge que donen lloc a microcredencials basades en els resultats de l’aprenentatge.

FINANÇAMENT

El projecte CIRCUTEX està cofinançat pel programa Erasmus + de la Unió europea.

NOTÍCIES

• Projecte CIRCUTEX en les jornades “Europa – Nous Projectes Tèxtils per a una Nova Economia” + info
  • 2n Reunió Transnacional del projecte CircuTex en Kaunas + info