Registre

El Registre General té com a funció deixar constància oficial de les sol·licituds, escrits i comunicats que siguen rebuts o enviats en la Universitat. Bàsicament realitza les funcions de Registre general d’entrada i de Registre general d’eixida.

Les oficines de registre són oficines d’atenció al ciutadà a les quals pot acudir per a presentar sol·licituds, escrits i comunicacions dirigits a les Administracions Públiques.

Aquestes oficines són utilitzades també per l’Administració Pública per a registrar els documents que remet al ciutadà, a entitats privades o entre organismes de les pròpies Administracions Públiques.

Ens trobaràs en la 4a planta de l’Edifici de Carbonell (Servei d’Alumnat).

Recorda sol·licitar cita prèvia per a ser atès presencialment.

Poli Cita

Horari del Registre general

  • Matins:
    De dilluns a divendres, de 9.00 a 13.30 hores.
  • Vesprades:
    Tancat.

Durant el mes d’agost, el servei de Registre romandrà tancat.