Com arribar al campus d’Alcoi en automòbil

Des d’Alacant o València

Amb la posada en marxa de la circumval·lació d’Alcoi, l’entrada a la ciutat tant per als que vinguen des de València com els que vinguen des d’Alacant és la mateixa. Han d’entrar per l’entrada Sud de la Ciutat.

Són aproximadament 100 els quilòmetres que Alcoi dista de València i 60 d’Alacant, en tots dos casos per l’autovia A-7.

Una vegada s’arriba a l’eixida de l’A7 per a accedir a Alcoi, es passen 2 rotondes per a entrar en l’Avinguda d’Elx (dreta) que, més endavant, canvia el seu nom pel de El Camí. Una vegada passat el Parc de Cantagallet, que deixes a la dreta, has de girar a l’esquerra pel carrer Els Maulets, continuar pel carrer Don Amalia per a arribar al carrer Alarcón en la qual es troba el Pàrquing del Campus i el nou edifici d’investigació i esports. Si baixes una mica més pel carrer Zorrilla arribes a la plaça de Mossén Josep, a esquena de la Plaça de Ferrándiz i Carbonell on es troben els edificis de Ferrándiz i Carbonell del Campus d’Alcoi de la UPV.

* Nota: Al Pàrquing només pot accedir personal autoritzat de la UPV mitjançant el carnet universitari.

Des de Banyeres de Mariola de Mariola (per la carretera CV 795)

Alcoi dista aproximadament 25 quilòmetres de Banyeres de Mariola, comunicades per la Carretera Comarcal CV 795.

En entrar a Alcoi es baixa pel Carrer Oliver fins a arribar a una rotonda on es gira a la dreta, prenent el Pont de Fernando Reig. Se segueix per la Carretera d’Alacant, incorporant-se a la via de servei fins a arribar a una rotonda amb semàfors perquè s’ha d’eixir per l’última eixida cercant un carrer que puja per a incorporar-se a l’Avinguda d’Elx. Una vegada passat el Parc de Cantagallet, que deixaràs a la dreta, hauràs de girar a l’esquerra pel carrer Els Maulets, continuar pel carrer Don Amalia per a arribar al carrer Alarcón on trobaràs el Pàrquing del Campus i el nou edifici d’investigació i esports. La Plaça Ferrándiz i Carbonell es troba baixant el Carrer Zorrilla a escassos 50 metres del Pàrquing.