Tres dies de dol oficial

El Campus d’Alcoi de la Universitat Politècnica de València s’uneix als tres dies de dol oficial decretats en memòria de les persones mortes en l’accident ferroviari ocorregut a Adamuz el diumenge passat, 18 de gener.

Com a expressió del dol institucional, aquest dimarts, 20 de gener, es convoca la comunitat universitària a un minut de silenci en memòria de les víctimes i els seus familiars. Serà a les 12 hores a la plaça de Ferrándiz i Carbonell. A més, les banderes dels edificis de la Universitat Politècnica de València onejaran a mitja asta durant els tres dies.

La Universitat Politècnica de València, com a institució pública d’educació superior compromesa amb els valors de solidaritat, respecte i responsabilitat social, desitja manifestar el seu pesar i condolença pel greu accident ferroviari, així com la seua proximitat a les víctimes, a les seues famílies i a totes les persones afectades.

WhatsApp Image 2026-01-20 at 12.01.08 (4)