La Unitat d’Igualtat i Diversitat de la UPV organitza en el Campus d’Alcoi dues activitats dissenyades per a reflexionar, aprendre i dialogar sobre inclusió, respecte i convivència. Dues cites obertes a tota la comunitat universitària amb l’objectiu de construir una societat més diversa i justa.
6 de novembre – UN FAKE: Escape Room – Construint una societat diversa
Aula C2A1 | 12.15 h
Una experiència diferent on res és el que sembla. A través del joc i la col·laboració, aquesta fuita room proposa descobrir com les nostres accions i actituds poden contribuir a una societat més igualitària i lliure de prejudicis.
Més informació i inscripció
13 de novembre – Trobant-nos en la diversitat
Aula F4A1 | 19.00 h
Un espai de trobada per a conversar, escoltar-nos i comprendre que la diversitat no ens separa, sinó que ens enriqueix. Una sessió participativa que convida a reflexionar sobre com conviure des del respecte, l’empatia i la igualtat.
Més informació i inscripció
T’esperem per a continuar construint una UPV més diversa, més inclusiva i més humana.