El Servei de Promoció i Normalització Lingüística UPV de la Universitat Politècnica de València UPV ofereix en mode síncron i en mode autònom en la plataforma UPV[X] els cursos MOOC (‘cursos en línia massius en obert’) del 1r quadrimestre del 2025-2026 per a la preparació dels proves de valencià.
• MODALITATS (per mitjà de la plataforma UPV[X])
o Curs en mode síncron: l’alumnat comença el curs quan ho desitja i el segueix al seu ritme. L’equip docent dona suport en els fòrums fins al 6 d’octubre, perquè és puguen resoldre els dubtes dels participants. Tots els continguts romanen oberts.
o Curs en mode autònom: a acabar el curs en mode síncron, els continguts continuen oberts, però l’equip docent no dona suport en els fòrums.
• CONTINGUTS: mòduls que tracten aspectes lingüístics, exercicis autocorrectius intercalats en els vídeos i examen final autocorrectiu
• DESTINATARIS: comunitat universitària i públic en general
• PREU gratuït
• INSCRIPCIÓ EN LÍNIA (amb una adreça de correu de Gmail): per mitjà de l’enllaç de cada curs
– Valencià B2
Preparació del nivell B2 (Intermedi) de Valencià ( https://bit.ly/moocb2_2025-26)
– Valencià C1
Preparació del nivell C1 (Suficiència) de Valencià ( https://bit.ly/moocc1_2025-26)
– Valencià C2
Preparació del nivell C2 (Superior) de Valencià ( https://bit.ly/moocc2_2025-26)
• MÉS INFORMACIÓ: Cursos MOOC dels nivells B2, C1 i C2 ( https://bit.ly/infomoocval)
Servei de Promoció i Normalització Lingüística ( www.upv.es/bondia, spnl@upv.es)
Amb el suport de la Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació de la Generalitat Valenciana