L’estudiant del campus, Acaymo Armas, brilla en el Mundial d’HYROX als EUA

Demostra que talent acadèmic i disciplina esportiva poden anar perfectament de la mà

L’estudiant del Grau en Enginyeria Informàtica del Campus d’Alcoi de la UPV, Acaymo Armas Hidalgo, ha aconseguit una fita espectacular en el món de l’esport híbrid en classificar-se i competir en el Campionat Mundial d’HYROX.

HYROX és una disciplina d’elit que combina 8 km de carrera amb exercicis funcionals que posen al límit la resistència i la força dels atletes. Aquest esdeveniment global reuneix els millors, ja que només el 1% dels 600.000 participants de la temporada aconsegueix una plaça en el campionat, i Acaymo ha sigut un d’ells.

I no sols això. El seu rendiment ha sigut increïble:

  • 🥈 101è del món en la categoria U24 (menors de 24 anys)
  • 🏅 570è a nivell global, entre milers d’atletes experimentats

A més de ser estudiant del Grau en Enginyeria Informàtica, Acaymo forma part del equip de judo de la UPV, demostrant que talent acadèmic i disciplina esportiva poden anar perfectament de la mà.

Des del Campus d’Alcoi, ens sentim molt orgullosos de comptar amb estudiants com Acaymo, que demostren que amb esforç, constància i passió, es pot arribar fins al més alt, tant dins com fora de l’aula.