Desplaçaments organitzats amb autobús a les zones afectades per la DANA a la província de València, dirigits a la comunitat universitària  

El Campus d’Alcoi de la UPV, en col·laboració amb el Rotary Club Alcoi Font Roja i Delegació d’Alumnes, organitza desplaçaments organitzats amb autobús a les zones afectades per la DANA a la província de València.  

Aquest formulari només és vàlid per a dimarts 5 i dimecres 6 de novembre. L’horari de la jornada seria des de les 8 del matí (eixida el Parterre) i tornada aproximadament a les 17 hores. 

Us recomanem que llegiu totes les instruccions.

Si estàs interessat, escriu a: comunicacion@epsa.upv.es

En els dies posteriors s’enviaran altres convocatòries si calen. Us demanem que en el cas d’inscriure-us, ho feu com més prompte millor per poder gestionar el desplaçament de la millor forma possible. 

El campus aportarà un kit de menjar, ulleres de protecció i desplaçament a la zona (encara per determinar)

ÉS IMPRESICINDIBLE que portes:

– Ulleres de protecció (si teniu, encara que en tenim al campus)

– Roba. Mànega llarga i pantalons llargs (cobreix-te tota la pell el màxim possible)

– Botes de goma altes o, si no se’n disposa, calçat de muntanya.

– Calcetins alts.

– Roba per canviar-se abans de pujar a l’autobús i a la tornada.

-Bossa de fem neta, per guardar la roba bruta abans de pujar a l’autobús

Si vols unir-te a aquest voluntariat i no disposes d’alguns d’aquests elements esmentats, pots acudir a: 

– Ferreteria El Camí (Carrer el Camí, 70)

–Hiper Xin Da (Carrer Alacant, 72) 

– Plaça Àsia (Av. Alacant, 85. Cocentaina)

En el cas de tenir eines pròpies com ara pales, graneres grans, cabassos, rasclets… podeu portar-los aqueix mateix dia. També lleixiu.

Rebràs un correu de confirmació per part del Campus en el cas que necessitem la teua ajuda. L’ordre serà per registre i per equipament que s’aporte. 

Si tens qualsevol dubte, crida’ns o escriu-nos al 690862918 o al 613071226.