Presentem un resum dels serveis més rellevants per a cada col·lectiu, no obstant això, pots consultar tots els serveis que oferim des del nostre Catàleg de serveis
ALUMNAT de grau, màster i doctorat
Serveis ASIC mentre dure la relació ALUMNAT amb la UPV

Compte d’usuari
Posseeixes un compte personal ALUMNE per a accedir als serveis que la UPV posa a la teua disposició.
El teu compte s’activa en el moment en què es formalitza la teua primera matrícula. Trobaràs el teu nom d’usuari en el resguard de matrícula.
En cas de pèrdua o oblit de la contrasenya, pot reactivar-se des de l’apartat “Has oblidat la teua clau?” en la pantalla d’inici de la Intranet.

Emmagatzematge en el núvol – OneDrive
Associat al compte de Microsoft O365, posseeixes un espai d’emmagatzematge de 50 GB en el núvol OneDrive.
Has de fer un ús responsable de l’emmagatzematge, estant prohibit emmagatzemar contingut que infringisca drets de copyright.

Correu electrònic
Compte de correu Microsoft O365 mentre dure la relació amb la UPV.
Tens un emmagatzematge de 50GB.

Aula Virtual – PoliformaT
A l’Aula Virtual poliformaT trobaràs un espai per a cadascuna de les assignatures matriculades l’any acadèmic en curs.
Tindràs accés a les assignatures en PoliformaT fins a un mes després de finalitzar l’any acadèmic.
En poliformaT se situaran continguts, recursos d’aprenentatge, documents d’estudi, activitats, exàmens i molts més continguts que el teu professor/a pot posar a la teua disposició per al correcte seguiment dels teus estudis.

Estacions de treball remot – PoliLabs
Portal que permet fer ús, des de qualsevol dispositiu i sistema operatiu, del programari que la UPV posa a la teua disposició per a la realització de pràctiques i treballs.
El seu funcionament es basa en la connexió a un escriptori remot que conté el programari específic llest per a utilitzar-se, sense necessitat de descarregar-lo i instal·lar-lo en el teu ordinador.
Part del programari allotjat en PoliLabs pot estar també disponible a les aules docents del teu centre d’estudis. Consulta al teu centre si desitges fer ús del programari des de les aules del centre.

Programari amb llicència UPV
Portal on pots descarregar el programari amb llicència adquirida per la UPV per al teu perfil.
És especialment important llegir i acceptar les condicions d’ús del programari que et descarregues i instal·les. Has de fer un ús responsable del programari UPV, respectant les condicions d’ús establides en cada cas.

App per a dispositius mòbils – miUPV
Per a Android i iPhone.
Podràs accedir als serveis i informació personalitzada de la UPV iniciant sessió amb el teu DNI i la contrasenya de la UPV.
Disposaràs del teu carnet digital de la universitat en el teu mòbil per a accedir a biblioteca i al pàrquing, retirar llibres en préstec, tindràs accés al teu calendari de classes, activitats esportives, notificacions dels centre, etc.

Intranet
La Secretaria Virtual et permet gestionar múltiples tràmits acadèmics i administratius.
Pots iniciar sessió en la intranet als serveis accessibles per al teu col·lectiu.
Pots accedir amb el teu DNI, correu UPV, usuari UPV i la teua clau o amb un certificat digital vàlid.

wifi
Pots connectar-te amb el teu usuari a la xarxa wifi de la UPV.
Pots fer ús de la xarxa UPVNET i EDUROAM. No pots usar altres xarxes wifi de la UPV que estiguen habilitades per a altres propòsits.
Per a connectar a la xarxa de la UPV mitjançant una connexió wifi, el teu dispositiu ha de complir la normativa de seguretat de la UPV, devent, entre altres requisits, tenir un sistema operatiu actualitzat i l’antivirus corporatiu UPV instal·lat.
Consulta les instruccions per a configurar la connexió wifi en el teu dispositiu en el botó “CONFIGURAR WIFI”.

VPN
Pots connectar-te a la xarxa de la UPV mitjançant una connexió VPN.
Per a connectar a la xarxa de la UPV mitjançant una connexió VPN, el teu dispositiu ha de complir la normativa de seguretat de la UPV, devent, entre altres requisits, tenir un sistema operatiu actualitzat i l’antivirus corporatiu UPV instal·lat.
Consulta les instruccions per a configurar la connexió VPN en el teu dispositiu en el botó “CONFIGURAR VPN”.

Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU)
Davant qualsevol problema en els serveis TIC que t’ofereix la UPV pots acudir als serveis informàtics del teu centre. En cas que en el teu centre no es puguen resoldre els teus dubtes/problemes, els serveis informàtics del teu centre redirigiran la consulta al CAU de l’ASIC.
Et podem ajudar en la configuració i la resolució de problemes en els serveis que presta l’ASIC:
- Configuració i problemes amb el compte d’usuari o amb el compte de correu.
- Configuració i problemes amb les connexions wifi i VPN.
- Assistència en la instal·lació i configuració del programari al qual tens dret: Microsoft Office 365 i Antivirus UPV.
Per a poder atendre les incidències, és imprescindible que l’equip de l’usuari compte amb un sistema operatiu actualitzat, amb suport vigent i en condicions funcionals, així com amb un antivirus actiu i actualitzat. En cas contrari, el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) no podrà prestar-li suport.
Serveis no inclosos
El Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) NO et podrà ajudar en problemes relacionats amb serveis als quals no té dret el teu col·lectiu:
- Programari la llicència del qual UPV no inclou al teu col·lectiu.
- Reparació de component maquinari.
- Instal·lació i configuració de sistemes operatius.
PROFESSORAT
Serveis ASIC mentre dure la relació de PROFESSORAT amb la UPV

Compte d’usuari
Posseeixes un compte personal UPVNET per a accedir als serveis que la UPV posa a la teua disposició.
Aquest compte s’activa des del moment en què es formalitza la relació contractual amb la UPV i es cancel·la quan finalitza aquesta relació.
Rebràs el teu compte d’usuari i les seues credencials mitjançant un SMS a l’inici de la teua relació amb la UPV.
En cas de pèrdua o oblit de la contrasenya, pot reactivar-se des de l’apartat “Has oblidat la teua clau?” en la pantalla d’inici de la Intranet.

Emmagatzematge en el núvol – OneDrive
Associat al compte de Microsoft O365, el col·lectiu PROFESSORAT de la UPV posseeix un espai d’emmagatzematge de 1 TB en el núvol OneDrive.
S’ha de fer un ús responsable d’aquest emmagatzematge, estant prohibit emmagatzemar contingut que infringisca drets de copyright.

Espais Teams/Sharepoint
Associat al compte de Microsoft O365, el col·lectiu PROFESSORAT de la UPV pot crear espais de Teams o Sharepoint per al treball compartit. Aquests espais permeten col·laborar tant amb usuaris UPV com externs. Cada espai té una capacitat màxima de 1 TB.
S’ha de fer un ús responsable d’aquest emmagatzematge, estant prohibit emmagatzemar contingut que infringisca drets de copyright. S’aplicaran polítiques de gestió ordenada del nombre d’espais per professor i la seua caducitat en funció de les necessitats.

Correu electrònic
Compte de correu Microsoft O365 mentre dure la relació amb la UPV.
Tens un emmagatzematge conjunt amb Onedrive, fins a 1 TB.

Aula Virtual – PoliformaT
El Aula Virtual poliformaT proveeix d’un espai per a cadascuna de les assignatures impartides l’any acadèmic en curs.
En aquest espai se situaran continguts, recursos d’aprenentatge, documents d’estudi, activitats, exàmens i tots aquells continguts que el professorat estime necessari per al correcte seguiment de la docència.
És una eina fonamental tant per a estudis presencials com per a estudis en línia.

Estacions de treball remot – PoliLabs
Portal que permet fer ús de el programari de la UPV des de qualsevol dispositiu i sistema operatiu, facilitant la realització de pràctiques i treballs per al teu alumnat. Permet que tots l’alumnat dispose d’un equip amb les mateixes característiques i programes.
El programari allotjat en PoliLabs és programari específic que ha d’executar-se des d’aquest servei per restriccions en les llicències.
Part del programari allotjat en PoliLabs pot estar també disponible en les aules docents del centre d’estudis. Consulta al centre si desitges fer ús del programari des de les aules del centre.

Programari amb llicència UPV
Portal on pots descarregar el programari amb llicència adquirida per la UPV per al professorat.
És especialment important llegir i acceptar les condicions d’ús del programari que et descarregues i instal·les.
Has de fer un ús responsable del programari UPV, respectant les condicions d’ús establides en cada cas.

UPVMedia
Ofereix un espai d’emmagatzematge per a vídeos i àudios del professorat de la UPV. Es poden organitzar en carpetes i ajustar la seua visibilitat com a pública o restringida als qui tinguen l’enllaç.
Es poden afegir preguntes de reforç integrades en els vídeos o generar preguntes automàticament sobre el contingut del vídeo.
Posa a la disposició del professorat les cabines d’enregistrament de vídeos PoliMedia. Els enregistraments PoliMedia es pugen automàticament al repositori de vídeos d’UPVMedia.
Per a sol·licitar l’enregistrament de PoliMedias has de sol·licitar Cita Prèvia PoliMedia des de la Intranet.
Per a qualsevol dubte o consulta pots enviar un correu electrònic a polim@upv.es.

VideoApuntes
Permet la enregistrament automàtic en vídeo de les classes presencials.
Com a docent pots programar de forma anticipada l’enregistrament automàtic de les teues classes a l’aula, i una vegada realitzada l’enregistrament, apareixerà disponible perquè l’alumnat la visualitze en la corresponent assignatura de PoliformaT.
Per a realitzar l’enregistrament amb el servei de VideoApuntes el aula on impartisques les teues classes ha d’estar dotada de la infraestructura per a l’enregistrament de VideoApuntes. Consulta el llistat d’aules equipades per a realitzar enregistraments

App per a dispositius mòbils – miUPV
Per a Android i iPhone.
Podràs accedir als serveis i informació personalitzada de la UPV iniciant sessió amb el teu DNI i la contrasenya de la UPV.
Mitjançant aquesta app podràs accedir als serveis i la informació personalitzada de la universitat utilitzant el teu usuari de la UPV.

Intranet
La intranet de la UPV proporciona accés a eines i serveis per a la gestió de la seua activitat docent, acadèmica, investigadora i laboral.
Pots iniciar sessió en la intranet als serveis accessibles per al col·lectiu PROFESSORAT. Accedeix amb el teu DNI, correu UPV, usuari UPV i la teua clau o amb un certificat digital vàlid.

WiFi
Pots connectar-te amb el teu usuari a la xarxa wifi de la UPV.
Pots fer ús de la xarxa UPVNET i EDUROAM. No pots usar altres xarxes wifi de la UPV que estiguen habilitades per a altres propòsits.
Per a connectar a la xarxa de la UPV mitjançant una connexió wifi, el teu dispositiu ha de complir la normativa de seguretat de la UPV, devent, entre altres requisits, tenir un sistema operatiu actualitzat i l’antivirus corporatiu UPV instal·lat.
Consulta les instruccions per a configurar la connexió wifi en el teu dispositiu en el botó “CONFIGURAR WIFI”.

VPN
Pots connectar-te a la xarxa de la UPV mitjançant una connexió VPN.
Per a connectar a la xarxa de la UPV mitjançant una connexió VPN, el teu dispositiu ha de complir la normativa de seguretat de la UPV, devent, entre altres requisits, tenir un sistema operatiu actualitzat i l’antivirus corporatiu UPV instal·lat.
Consulta les instruccions per a configurar la connexió VPN en el teu dispositiu en el botó “CONFIGURAR VPN”.

Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU)
Davant qualsevol problema en els serveis TIC que t’ofereix la UPV pots acudir als serveis informàtics del teu centre. En cas que en el teu centre no es puguen resoldre els teus dubtes/problemes, els serveis informàtics del teu centre redirigiran la consulta al CAU de l’ASIC.
Et podem ajudar en la configuració i la resolució de problemes en els serveis que presta l’ASIC:
- Configuració i problemes amb el compte d’usuari o amb el compte de correu.
- Configuració i problemes amb les connexions wifi i VPN.
- Assistència en la instal·lació i configuració del programari al qual tens dret: Microsoft Office 365 i Antivirus UPV.
Per a poder atendre les incidències, és imprescindible que l’equip de l’usuari compte amb un sistema operatiu actualitzat, amb suport vigent i en condicions funcionals, així com amb un antivirus actiu i actualitzat. En cas contrari, el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) no podrà prestar-li suport.
Serveis no inclosos
El Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) NO et podrà ajudar en problemes relacionats amb serveis als quals no té dret el teu col·lectiu:
- Programari la llicència del qual UPV no inclou al teu col·lectiu.
- Reparació de component maquinari.
- Instal·lació i configuració de sistemes operatius.
PTGAS
Serveis ASIC mentre dure la relació PTGAS amb la UPV

Compte d’usuari
Posseeixes un compte personal UPVNET per a accedir als serveis que la UPV posa a la teua disposició.
Aquest compte s’activa des del moment en què es formalitza la relació contractual amb la UPV i es cancel·la quan finalitza aquesta relació.
Rebràs el teu compte d’usuari i les teues credencials mitjançant un SMS a l’inici de la teua relació amb la UPV.
En cas de pèrdua o oblit de la contrasenya, pot reactivar-se des de l’apartat “Has oblidat la teua clau?” en la pantalla d’inici de la Intranet.

Emmagatzematge en el núvol – OneDrive
Associat al compte de Microsoft O365, el col·lectiu PTGAS de la UPV posseeix un espai d’emmagatzematge de 1 TB en el núvol OneDrive.
S’ha de fer un ús responsable d’aquest emmagatzematge, estant prohibit emmagatzemar contingut que infringisca drets de copyright.

Correu electrònic
Compte de correu Microsoft O365 mentre dure la relació amb la UPV.
Tens un emmagatzematge conjunt amb Onedrive fins a 1 TB.

Programari amb llicència UPV
Portal on pots descarregar i utilitzar el programari amb llicència adquirida per la UPV per a la seua PTGAS.
És especialment important llegir i acceptar les condicions d’ús del programari que et descarregues i instal·les.
Has de fer un ús responsable del programari UPV, respectant les condicions d’ús establides en cada cas.

App per a dispositius mòbils – miUPV
Per a Android i iPhone.
Podràs accedir als serveis i informació personalitzada de la UPV iniciant sessió amb el teu DNI i la contrasenya de la UPV.
Mitjançant aquesta app podràs accedir als serveis i la informació personalitzada de la universitat utilitzant el teu usuari de la UPV.

Intranet
La intranet de la UPV proporciona accés a eines i serveis per a la gestió de la teua activitat laboral. És el portal per a relacionar-se amb múltiples serveis i unitats de la universitat.
Pots iniciar sessió en la intranet als serveis disponibles per al col·lectiu PTGAS. Accede amb el teu DNI, correu UPV, usuari UPV i la teua clau o amb un certificat digital vàlid.

WiFi
Pots connectar-te amb el teu usuari a la xarxa wifi de la UPV.
Pots fer ús de la xarxa UPVNET i EDUROAM. No pots usar altres xarxes wifi de la UPV que estiguen habilitades per a altres propòsits.
Per a connectar a la xarxa de la UPV mitjançant una connexió wifi, el teu dispositiu ha de complir la normativa de seguretat de la UPV, devent, entre altres requisits, tenir un sistema operatiu actualitzat i l’antivirus corporatiu UPV instal·lat.
Consulta les instruccions per a configurar la connexió wifi en el teu dispositiu en el botó “CONFIGURAR WIFI”.

VPN
Pots connectar-te a la xarxa de la UPV mitjançant una connexió VPN.
Per a connectar a la xarxa de la UPV mitjançant una connexió VPN, el teu dispositiu ha de complir la normativa de seguretat de la UPV, devent, entre altres requisits, tenir un sistema operatiu actualitzat i l’antivirus corporatiu UPV instal·lat.
Consulta les instruccions per a configurar la connexió VPN en el teu dispositiu en el botó “CONFIGURAR VPN”.

Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU)
Davant qualsevol problema en els serveis TIC que t’ofereix la UPV pots acudir als serveis informàtics del teu centre/unitat. En cas que en el teu centre/unitat no es puguen resoldre els teus dubtes/problemes, els serveis informàtics del teu centre/unitat redirigiran la consulta al CAU de l’ASIC.
Et podem ajudar en la configuració i la resolució de problemes en els serveis que presta l’ASIC:
- Configuració i problemes amb el compte d’usuari o amb el compte de correu.
- Configuració i problemes amb les connexions wifi i VPN.
- Assistència en la instal·lació i configuració del programari al qual tens dret: Microsoft Office 365 i Antivirus UPV.
Serveis no inclosos
El Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) NO et podrà ajudar en problemes relacionats amb serveis als quals no té dret el teu col·lectiu:
- Programari la llicència del qual UPV no inclou al teu col·lectiu.
- Reparació de component maquinari.
- Instal·lació i configuració de sistemes operatius.
ALUMNI
Serveis ASIC per a totes les persones que hagen sigut ALUMNAT de la UPV i no pertanyen a cap altre col·lectiu

Compte d’usuari
Rebrà el seu compte d’usuari amb la confirmació de la inscripció.
En cas de pèrdua o oblit de la contrasenya, pot reactivar-se des de l’apartat “Has oblidat la teua clau?” en la pantalla d’inici de la Intranet.

Serveis basats en Microsoft 365
A partir del 30 de juny de 2025, el col·lectiu ALUMNI no disposarà dels serveis basats en Microsoft 365.

Correu electrònic
A partir del 30 de juny de 2025, el col·lectiu ALUMNI disposarà d’una adreça de correu electrònic @alumni.upv.es, que serà redirigida a un proveïdor extern de la seua elecció.
Pots gestionar la redirecció de correu en la teua extranet.

Extranet
Pot iniciar sessió en l’extranet de la UPV amb el seu usuari.
Els serveis disponibles en la seua extranet seran aquells que les diferents unitats de la UPV establisquen com a accessibles al col·lectiu ALUMNI.
Pot accedir indicant el seu DNI / correu UPV / usuari UPV i el seu clau. També pot iniciar sessió en la intranet utilitzant un certificat digital vàlid si el posseeix.

wifi
Pot connectar els seus equips amb el seu usuari a la xarxa wifi de la UPV utilitzant la xarxa UPV-PUBLIC.
Consulte les instruccions per a configurar la connexió wifi en el teu dispositiu en el botó “CONFIGURAR WIFI”.

Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU)
El Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) el podrà ajudar en la configuració i la resolució de problemes relacionats amb els serveis que li presta l’ASIC:
- Configuració i problemes amb el compte d’usuari o amb el compte de correu.
- Configuració i problemes amb la connexió wifi a la xarxa UPV-PUBLIC.
Per a poder atendre les incidències, és imprescindible que l’equip de l’usuari compte amb un sistema operatiu actualitzat, amb suport vigent i en condicions funcionals, així com amb un antivirus actiu i actualitzat. En cas contrari, el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) no podrà prestar-li suport.
Serveis no inclosos
El Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) NO el podrà ajudar en problemes relacionats amb serveis als quals no té dret el seu col·lectiu:
- Programari la llicència del qual UPV no inclou al seu col·lectiu.
- Reparació de component maquinari.
- Instal·lació i configuració de sistemes operatius.
ALUMNI+
Serveis ASIC mentre dure la relació ALUMNI+ amb la UPV

Compte d’usuari
Rebrà el seu compte d’usuari amb la confirmació de la inscripció.
En cas de pèrdua o oblit de la contrasenya, pot reactivar-se des de l’apartat “Has oblidat la teua clau?” en la pantalla d’inici de la Intranet.

Emmagatzematge en el núvol – OneDrive
El col·lectiu ALUMNI+ de la UPV posseeix un espai d’emmagatzematge de 5 GB en el núvol OneDrive.
S’ha de fer un ús responsable d’aquest emmagatzematge, estant prohibit emmagatzemar contingut que infringisca drets de copyright.

Correu electrònic
Compte de correu Microsoft O365 mentre dure la relació amb la UPV.
Tens un emmagatzematge de 20 GB.

Extranet
Pot iniciar sessió en l’extranet de la UPV amb el seu usuari.
Els serveis disponibles en la seua extranet seran aquells que les diferents unitats de la UPV establisquen com a accessibles al col·lectiu ALUMNI+.
Pot accedir indicant el seu DNI / correu UPV / usuari UPV i el seu clau. També pot iniciar sessió en la intranet utilitzant un certificat digital vàlid si el posseeix.

wifi
Pot connectar els seus equips amb el seu usuari a la xarxa wifi de la UPV utilitzant la xarxa Eduroam o UPV-PUBLIC.
Consulte les instruccions per a configurar la connexió wifi en el teu dispositiu en el botó “CONFIGURAR WIFI”.

Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU)
El Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) el podrà ajudar en la configuració i la resolució de problemes relacionats amb els serveis que li presta l’ASIC:
- Configuració i problemes amb el compte d’usuari o amb el compte de correu.
- Configuració i problemes amb la connexió wifi a la xarxa UPV-PUBLIC.
- Assistència en la instal·lació i configuració del programari al qual tens dret: Microsoft Office 365 i Antivirus UPV.
Per a poder atendre les incidències, és imprescindible que l’equip de l’usuari compte amb un sistema operatiu actualitzat, amb suport vigent i en condicions funcionals, així com amb un antivirus actiu i actualitzat. En cas contrari, el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) no podrà prestar-li suport.
Serveis no inclosos
El Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) NO el podrà ajudar en problemes relacionats amb serveis als quals no té dret el seu col·lectiu:
- Programari la llicència del qual UPV no inclou al seu col·lectiu.
- Reparació de component maquinari.
- Instal·lació i configuració de sistemes operatius.
JUBILATS UPV
Serveis ASIC per al personal funcionari jubilat de la UPV

Compte d’usuari
Manté un compte personal UPVNET per a accedir als serveis que la UPV posa a la seua disposició.
El compte s’activa en el moment que es jubila. Es renova automàticament amb el procés de canvi de la contrasenya que ha de realitzar-se anualment.
En cas de pèrdua o oblit de la contrasenya, pot reactivar-se des de l’apartat “Has oblidat la teua clau?” en la pantalla d’inici de la Intranet.

Correu electrònic
Manté el compte de correu Microsoft O365 que va utilitzar durant la seua activitat en la UPV i s’activa en el moment que es jubila.
Pot acudir al CAU perquè li assistisca en la configuració o en la resolució de problemes relacionats amb el seu correu UPV.

Xarxa cablejada
Pot iniciar sessió amb el seu usuari en les equips connectats a la xarxa UPV, però NO pot connectar el seu propi equip a la xarxa cablejada UPV.
Si necessita connectar el seu equip a la xarxa UPV, valore la possibilitat de connectar-se des d’un equip portàtil mitjançant una connexió wifi.

Programari amb llicència UPV
Pot accedir al programari de Microsoft Office 365 amb el seu compte “usuario@upv.edu.es“
Pot instal·lar en el seu equip personal el antivirus de la UPV.
NO pot accedir a les llicències UPV de sistemes operatius de Microsoft Windows.
NO pot accedir a les llicències UPV d’Adobe Acrobat ni a les llicències de programari educatiu (Matlab, Mathematica, Autocad…)

Intranet
Pot iniciar sessió en la Intranet amb la seua usuari UPV, indicant la seua DNI / correu UPV / usuari UPV i el seu clau. També pot iniciar sessió en la Intranet utilitzant un certificat digital vàlid si el posseeix.
Els serveis disponibles en la seua Intranet seran aquells que les diferents unitats de la UPV establisquen com a accessibles al col·lectiu de JUBILATS UPV.

wifi
Pot connectar-se amb la seua usuari UPV a la xarxa wifi de la UPV.
Solament pot fer ús de les xarxes UPVNET y EDUROAM.
Per a connectar a la xarxa de la UPV mitjançant una connexió wifi, el seu dispositiu ha de complir la normativa de seguretat de la UPV, devent, entre altres requisits, tenir un sistema operatiu actualitzat i l’antivirus corporatiu UPV instal·lat.
Pot consultar les instruccions per a configurar la connexió wifi en el seu dispositiu en el botó “CONFIGURAR WIFI”.
Pot acudir al CAU perquè li assistisca en la configuració o en la resolució de problemes relacionats amb la seua connexió wifi a la xarxa UPV.

VPN
Pot connectar-se a la xarxa de la UPV mitjançant una connexió VPN.
Per a connectar a la xarxa de la UPV mitjançant una connexió VPN, el seu dispositiu ha de complir la normativa de seguretat de la UPV, devent, entre altres requisits, tenir un sistema operatiu actualitzat i l’antivirus corporatiu UPV instal·lat.
Consulte les instruccions per a configurar la connexió VPN en el seu dispositiu en el botó “CONFIGURAR VPN”.
Pot acudir al CAU perquè li assistisca en la configuració o en la resolució de problemes relacionats amb la seua connexió VPN a la xarxa UPV

Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU)
El Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) el podrà ajudar en la configuració i la resolució de problemes relacionats amb els serveis que li presta l’ASIC:
- Configuració i problemes amb el compte d’usuari o amb el compte de correu.
- Configuració i problemes amb les connexions wifi i VPN.
- Assistència en la instal·lació i configuració del programari al qual té dret: Microsoft Office 365 i Antivirus UPV.
Per a poder atendre les incidències, és imprescindible que l’equip de l’usuari compte amb un sistema operatiu actualitzat, amb suport vigent i en condicions funcionals, així com amb un antivirus actiu i actualitzat. En cas contrari, el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) no podrà prestar-li suport.
Serveis no inclosos
El Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) NO el podrà ajudar en problemes relacionats amb serveis als quals no té dret el seu col·lectiu:
- Programari la llicència del qual UPV no inclou al seu col·lectiu.
- Reparació de component maquinari.
- Instal·lació i configuració de sistemes operatius.