XXXII Trofeu UPV. 24

23 de May de 2024 a 2024-05-23 - 08:00h

El pròxim 23 de maig se celebra el Trofeu UPV, el Dia De l’esport en la UPV. 12 hores de màxima acció esportiva en les quals la UPV es converteix en un gran terreny de joc. Al llarg del dia t’oferim dues alternatives per a participar, les competicions oficials en les quals els equips participants sumen punts per a l’Escola o Facultat a la qual pertanyen. i les activitats paral·leles en les quals cada participant ho fa per lliure.El Trofeu UPV és itinerant i es queda en custòdia a l’Escola o Facultat guanyadora d’aquesta edició. Només l’Escola o Facultat que ho aconsegueixi durant tres anys consecutius o cinc alterns li ho queda en propietat.

Competició esportiva

Al llarg del dia, les Escoles competeixen per a sumar punts i aconseguir el trofeu més preuat de l’any. Consulta aquí les normatives que regeixen la competició i els quadres de joc amb els horaris en cada modalitat esportiva.La inscripció de jugadors es realitza a la delegació d’alumnes dels Centres. Les Delegacions d’alumnes inscriuen a l’equip que representa a l’Escola o Facultat en cada modalitat esportiva.

Activitats paral·leles

De 12 a 20 hores pots gaudir de les activitats que hem dissenyat per a aquest dia, des de **exibiciones fins a masterclass. Participació lliure acudint a l’hora de les activitats a la Plaça dEsports al costat de la casa de l’alumne.