Esport gratis per a alumnat i personal de la UPV

16.116 socis

Ser soci d’esports t’obri la porta a tot el programa esportiu de la UPV de manera gratuïta.

L’alumnat i personal de la UPV són socis sense cap tràmit addicional. Consulta cada programa per a saber els terminis d’inscripció, forma d’accés, etc.

Avantatges de ser soci d’esports

La condició de soci ofereix al seu titular els següents beneficis:

• Accés a reserva d’instal·lacions esportives gratuïtes.
  • Reserva d’instal·lacions amb 8 dies d’antelació.
  • Accés lliure a les instal·lacions esportives d’ús individual.
  • Accés sense quota al programa d’activitats esportives i amb quota reduïda en les activitats de pagament.
  • Accés sense quota al programa Escoles Esportives genèric i amb quota reduïda a les Escoles de pagament.
  • Accés sense quota a les competicions organitzades per la UPV i amb quota reduïda en les competicions de pagament.

Com ser soci d’esports si no eres de la UPV?

Si eres extern a la UPV i vols fer-te soci d’esports has d’acudir al primer pis de l’edifici 7C o si tens intranet de la UPV, pots fer-te soci des de la intranet.

Obrir

Alta en intranet

Tarifes de soci d’esports

Col·lectiuanual1r període2n períodeestiu(3)bo 30
Estudiants UPVGRATUÏT
PAS, PDIGRATUÏT
Familiars de 1r gras de PAS-PDI, alumni plus i assimilats(1)15085953055
Alumnes campus d’Alcoi i GandiaGRATUÏT
PAS-PDI campus d’Alcoi i GandiaGRATUÏT
Familiars de PAS i PDI, assimilats(1) de campus d’Alcoi i Gandia7540502540
Externs amb conveni en la UPV (2)2501401606070
Persones pertanyents a Clubs Esportius amb conveni amb la UPV i membres de la secció esportiva UPV15085953055
Externs40024026080120

1Es consideren assimilats el personal de les concessions i empreses adjudicatàries que exerceixen la seua jirnada laboral en la UPV, el personal de les empreses vinculades a la CPI i el personal extern dels instituts de la UPV
2Es consideraran externs amb conveni UPV a aquells col·lectius que tinguen signat un conveni amb la UPV en vigor, on s’incloga l’accés als serveis de l’Àrea d’Esports.
3 Tarifa per als mesos de juny i juliol.

Períodes de vigència

• La quota anual té vigència de l’1 de setembre al 31 de juliol del curs acadèmic en curs.
  • La quota del 1r període té vigència, de l’1 de setembre al 31 de desembre.
  • La quota del 2n període té vigència de l’1 de gener al 31 de juliol de l’any en curs.
  • La quota d’estiu té vigència de l’1 de juny al 31 de juliol de l’any en curs.
  • L’alumnat i el PAS i PDI de la UPV són Socis d’Esports de manera gratuïta.
  • El bo de 30 dies serà en les mateixes condicions que el Soci d’Esports durant el període contractat.
  • En cas de modificació de tarifes respecte al curs anterior, aquestes seran aplicable a partir de l’1 de gener.