Setmana Europea de l’Esport

La setmana del 21 al 30 de setembre, la UPV se suma a la iniciativa de la Comissió Europea per a la promoció de l’esport i combatre el sedentarisme celebrant aquesta setmana simultàniament en tots els països membres de la Unió Europea.

Edició 2023-2024

Al llarg de la setmana et convidem a participar en les activitats que hem preparat per a la celebració

• 23 de setembre: Trofeu UPV d’Esport Femení
    • Competició per a Clubs de voleibol, bàsquet i futbol sala en categories preuniversitàries.
  • 25 de setembre: Sessió de Team building
    • Dilluns 25 de setembre edifici 7C.
  • Del 25 al 27 de setembre: Seleccions UPV
    • Participa en les proves de selecció d’esports d’equip per a representar a la UPV en les competicions oficials.
    • Tot el dia en les instal·lacions de la UPV.
  • 26 de setembre: Presentació de l’equip Leleman  Conqueridor de la SuperLiga Nacional
    • 12h a 14h, en la Plaça D’ Esports.
    • Passa’t i coneix els jugadors, aconsegueix premis i entrades.
  • 28 de setembre: Volta a Peu UPV
    • Eixida des de l’Àgora a les 18.30 hores.
    • Recollida de dorsals des del 4 fins al 28 de setembre en l’oficina d’atenció a l’usuari de l’edifici 7C de dilluns a divendres de 10 a 14 i dimarts de 16 a 18 h.
  • 29 de setembre: Dia del motor UPV
    • 12h a 14h Plaça d’ Esports, front de la Casa de l’Alumne.
    • Punt de trobada: Logo UPV.
    • Exhibició del cotxe Fórmula Student que aquesta competint en el campionat europeu.