
Curses UPV. Campus de Vera
En la UPV pots participar en diverses carreres que ofereixen els tres campus. Pots participar en totes les curses que vulgues independentment del teu centre d’adscripció.


Circuit de curses UPV . Campus de Vera
La UPV t’ofereix el Circuit de carreres al campus de Vera integrada per tres curses al llarg de l’any: la Volta a Peu al setembre, la Sant Silvestre al desembre i la cursa de la Dona al març.
Pots inscriure’t al circuit complet al setembre i si corres en les tres curses, obtens la borsa del corredor plena de sorpreses, la borsa te la lliurarem al maig.
Si no t’has inscrit al circuit, pots inscriure’t a cada carrera des de 15 dies abans d’aquesta.
Totes les inscripcions són presencials perquè pugues arreplegar el dorsal. Acudeix a l’oficina d’atenció a l’usuari en el primer pis de l’edifici 7C d’esports de dilluns a divendres de 10 a 14.
Edició 2025-2026
Edició 2024-2025
Edició 2023-2024

Curses UPV. Campus d’Alcoi

Curses del campus d’Alcoi
Pots inscriure’t a cada cursa des de 15 dies abans d’aquesta.
26 de febrer
a les 13.30 h
Eixida des de la pista
d’atletisme municipal.
Campionat UPV
Mitja Marató Alcoi
14 de desembre a les 10:30 h
Eixida des de l’Av. Juan Gil
Albert, 5.
Ultramediterrània
23-25 de gener
Eixida des de la plaça
Ferràndiz i Carbonell.
- Prova amb inscripció bonificada:
paga només el 50% del preu inicial

Curses UPV. Campus de Gandia

Sant Silvestre. Campus de Gandia
Al campus de Gandia pots participar en la Sant Silvestre que s’organitza a final d’any.
Arreplega el teu dorsal 15 dies abans de la prova.