FUTEDU TALKS arriba a la UPV: una oportunitat única per a viure el futbol des de dins.
La Universitat Politècnica de València a través de l’Area d’Esports i Futedu us volem convidar a tota la comunitat universitària de la UPV a una jornada formativa exclusiva que reuneix professionals de primer nivell del món del futbol: llegendes del fúbol, especialistes en scouting i formadors d’elit.
Dues vesprades, 9 i 10 de Febrer, per a aprendre com es prenen decisions en un club, com es construeix una carrera professional en el futbol i quina marca la diferència entre “estar” i arribar.
📍 Sala d’actes ETSIAMN – UPV (Link ubicació)
ENTRADA GRATUITA
Programa
Dilluns 9 de febrer | 16.00 h |
Ponents:
- Jaume Doménech – Exportero professional de LaLiga. 122 partits amb el València CF i campió de la Copa del Rei (2019).
- Luis Vicente Mateo – Exdirector d’acadèmies del València CF, Maccabi Haifa i RCD Espanyol.
- Emerson Esteve – Exentrenador del València CF Juvenil (U19).
______________
*Dimarts 10 de febrer | 16.00 h I
Ponents:
- Rubén Baraja – Llegenda del València CF (2 Lligues, UEFA, Supercopa d’Europa i Copa). També va jugar en Reial Valladolid i Atlètic de Madrid, va ser internacional amb Espanya i ha dirigit com a entrenador al València CF, Elx i Sporting.
- José Jiménez – Director de scouting de l’Acadèmia València CF.
- Jaume Costa – Exjugador de LaLiga (València CF, Vila-real CF, RCD Mallorca, Albacete). Campió de la UEFA Europa League amb el Vila-real. Actualment tècnic al Vila-real C.
✅ Confirma la teua assistència