Taller de Música Electrònica

Obertes les inscripcions per al Taller de Música Electrònica, una acció formativa dirigida a totes les persones interessades en la música electrònica contemporània, independentment del seu nivell previ.

El curs proposa un recorregut teoricopràctic que permetrà a l’alumnat comprendre els fonaments de la música electrònica actual i els contextos socioculturals en els quals sorgeixen els seus principals corrents i escenes. Al llarg del taller s’analitzaran els elements característics de diferents estils i moviments, prestant especial atenció a l’escolta crítica i a l’anàlisi audiovisual.

Un dels eixos centrals de la formació serà la aplicació pràctica dels conceptes estudiats, mitjançant l’ús del programa Ableton i eines complementàries, facilitant així la contextualització de les pràctiques creatives dins del panorama musical contemporani.

Des de: 25/2/26
Fins a: 17/4/26

Duració: 30 hores

Preu: 30 euros

Presencial al Campus de Vera