19/05/17
Estudiants donen aliments per a participar en un torneig de voleibol

ESN València UPV i el Vicerectorat de Responsabilitat Social, Cooperació i Esport de la UPV recapta aliments no peribles mitjançant un torneig de voleibol

El passat 13 de maig, estudiants locals i internacionals van competir junts durant tot el matí en un torneig de voleibol organitzat per ESN València UPV i el Vicerectorat de Responsabilitat Social, Cooperació i Esport. Per a poder participar havien de donar prèviament 1 kg d'aliments per participant com a quota d'inscripció. Aquests aliments van a ser donats al Banc d'Aliments de València.
Erasmus Student Network (ESN) és una associació internacional d'estudiants sense ànim de lucre, els objectius principals del qual són millorar i treballar per la integració social dels estudiants internacionals, d'ací el seu lema: Students helping students! Dins de l'associació existeixen diversos projectes com SocialErasmus, el qual intenta involucrar als estudiants Erasmus en les activitats socials i de voluntariat, com l'esmentada anteriorment. Així es promou una actitud social entre els mateixos i facilita la seua integració en la comunitat local.
**Leave **Your Mark és el lema que arreplega aquesta experiència esportiva i altruista, de l'anglès “Deixa la teua petjada”, en la qual s'han inscrit un total de 21 alumnes. Va ser una oportunitat per a crear llaços entre els alumnes estrangers i locals, a partir d'ara quedaran per a realitzar partits entre ells. I és que la donació és una experiència solidària que pot ser divertida i en la qual tant els xics com a xiques participants van quedar molt contents. Com va dir un d'ells “És una forma de gaudir de l'esport alhora que estàs contribuint a la societat”.
El premi per als guanyadors del torneig va ser una samarreta i un menjar en el restaurant de la universitat per part de Uniplaces. A més, de rebre durant l'esdeveniment bolígrafs, clauers, redbulls gratuïts i un certificat d'assistència.
Va ser un matí de diversió, coworking i solidaritat.
#THISisESN #SocialErasmus