17/01/23
L'Observatori de l'Esport, una iniciativa pionera en la Comunitat Valenciana

Es constitueix l'Observatori de l'Esport de la Comunitat Valenciana gràcies a la col·laboració entre la Universitat Politècnica de València i la Generalitat Valenciana.

L'Observatori de l'Esport, una iniciativa pionera en la Comunitat Valenciana

Es constitueix el de l'Esport de la Comunitat Valenciana gràcies a la col·laboració entre la Universitat Politècnica de València i la Generalitat Valenciana.
Malgrat la importància de comptar amb dades fefaents per a analitzar millor l'esport, idear polítiques més adequades i reaccionar als ràpids canvis socials, la informació que tenim sobre les seues dimensions és escassa i molt fragmentària.
La creació de l'Observatori de l'Esport de la Comunitat Valenciana permetrà recopilar les dades estadístiques existents, produir informació nova, investigar noves tendències i transferir els seus resultats per a ajudar als actors socials i les administracions públiques a pensar estratègies i programes adequats en el camp de la gestió esportiva. En definitiva, la creació de l'Observatori de l'Esport de la Comunitat Valenciana de la mà de la UPV i la GVA dotarà a la Comunitat Valenciana i, en definitiva, als i les professionals del camp de l'esport, d'un sistema d'informació eficaç sobre l'esport valencià.