17/01/23
Es crea el Servei d'Estudis Esportius i Societat

Amb la finalitat d'estrényer vincles amb l'entorn social i enfortir l'oferta formativa en els àmbits de l'esport i la vida saludable, la Universitat Politècnica de València posa en marxa el Servei d'Estudis Esportius i Societat.

Es crea el Servei d'Estudis Esportius i Societat.

L'oferta d'activitat acadèmiques englobarà des de títols propis, cursos de formació permanent, conferències, jornades, etc. Les diferents entitats de la UPV i altres organitzacions i institucions de la Comunitat Valenciana poden participar en aquest programa fent arribar les seues necessitats formatives o mitjançant la sol·licitud de cursos específics, així com l'establiment de signatures de convenis o altres fórmules. Es pretén així reforçar el desenvolupament integral de l'estudiantat i respondre a les necessitats de la societat en l'àmbit de les Ciències de l'Activitat Física i l'Esport.