04/05/23
Oberta la convocatòria per estades d'investigació Ventus 2023
Obert el termini de sol·licituds fins al 29 de maig per a personal tècnic i investigador de països del Sud per a realitzar estades curtes en la UPV. Les estades tindran una duració d'entre 2 i 6 setmanes, finalitzant abans del 31 de desembre de 2023.
Ventus dona l'oportunitat de realitzar una estada en la UPV al personal tècnic i/o investigador de ONGD, centres, instituts i universitats, així com d'entitats socials que realitzen investigació de països socis de cooperació internacional al desenvolupament. L'objectiu és la coordinació, la generació de coneixement, i l'aprenentatge mutu per a sumar esforços en la promoció del desenvolupament humà sostenible, la lluita contra la pobresa i les desigualtats.