05/04/20
Publicada la resolució provisional de Meridies i Programa de Cooperació

Consulta els resultats del primer termini de les nostres convocatòries de mobilitat 2020. Enhorabona a les persones seleccionades.

El comitè de selecció ha publicat la resolució provisional de Meridies i Programa de Cooperació al Desenvolupament. A partir d'aquest moment s'obri un termini de 10 dies per a al·legacions (fins al 17 d'abril).

A causa de la situació sanitària ocasionada per la pandèmia del COVID-19  cada destinació s’estudiarà de forma particular en el moment de l’eixida de l’alumnat.

A més, en els pròxims dies s'obrirà la segona cridada Meridies amb les destinacions que no han sigut assignats en aquest primer termini. En el cas de PCD, s'obri el segon període de presentació de sol·licituds fins al 21 d'abril.

Més informació:
Alumnat