06/04/10
L'Editorial UPV participa en la 42 Fira del Llibre de València
L'Editorial de la Universitat Politècnica de València estarà present en la 42 edició de la Fira del Llibre, que se celebra en els Jardins de Vivers de València, del dijous 7 d'abril al diumenge 17 d'abril. L'horari de la fira és d'11 a 14 h i de 17 a 21 h.

L'Editorial se situa en la caseta 5 (veure plànol), un stand de 10 metres quadrats situat en el carrer principal. En aquest stand s'exposen per a la venda les últimes novetats i la major part del fons. L'Editorial també està present en la galeria comercial de l'Associació d'Editors del País Valencià situada en l'esplanada de Vivers, on s'ofereix una mostra conjunta del fons dels editors valencians.

Més informació:

- Fira del Llibre de València