Anima't! VALORA la UPV

Participa en l'enquesta

Consulta els plans de millora

Suggereix una millora

Quan i com?

Durant els mesos de febrer i març rebràs un e-mail convidant-te a respondre la enquesta de satisfacció amb els serveis de la UPV. No ho dubtes Participa!!!

Plans de millora

Gràcies als resultats de les Enquestes de Satisfacció, la UPV i les Unitats de Gestió disposen d’una estupenda informació per a analitzar i formular Plans de Millora. .

Et presentem a continuació alguns dels plans implementats per la UPV .

OCUPABILITAT

Ruta a l’Ocupació UPV

Programa dissenyat per a acompanyar-te al llarg dels teus estudis i potenciar la teua ocupabilitat. T’ajudem a:

  • Conèixer activitats i serveis de la UPV que poden donar-te suport per a desenvolupar algunes competències que demanden les empreses.
  • Conèixer i manejar les eines que t’ajudaran a incorporar-te al mercat laboral.
  • Decidir la teua trajectòria professional

A través de diferents fases s’ofereixen formació, activitats i serveis.

Observatori d’Ocupació

L’Observatori d’Ocupació arreplega, processa i facilita informació de la inserció laboral dels titulats i de l’opinió dels egressats del seu pas per la Universitat.

Informes sobre:

  • Títols Propis
  • Títols de Grau, Màster i Doctorat
  • Avaluació de pràctiques
  • Pràctiques en empreses
  • Ocupadors.

Programa EMPLEA

Programa per a impulsar i consolidar el lideratge i posicionament femení en les organitzacions.

Estudiants d’últims cursos i recentment titulades tindran l’oportunitat de desenvolupar i potenciar les seues competències personals i professionals per a arribar a ocupar en un futur posicions de lideratge.

Col·laboren grans dones posicionades a nivell estratègic i lideres d’importants companyies.

ORIENTACIÓ I SUPORT A ESTUDIANTS

Xarxa d’Ambaixadors UPV

Més de 2.000 estudiants de batxillerat han participat en la primera edició del programa d’orientació acadèmica “Xarxa d’Ambaixadors”: Programa pioner d’orientació acadèmica impulsat per l’Àrea de Comunicació, que consisteix a acostar l’oferta acadèmica i de serveis de la UPV als centres valencians més allunyats dels tres campus amb els quals compta la universitat -Alcoi, Gandia i València- i, per tant, amb majors dificultats per a assistir a les Jornades de Portes Obertes (JPA) i altres iniciatives similars que organitza la institució.

En aquest cas, és la universitat la que visita els centres i instituts que el sol·liciten.

Servei d’Atenció Psicològica a Estudiants (SAPE)

El Servei d’Atenció Psicològica a Estudiants (SAPE), és una iniciativa que complementa les diferents accions que es duen a terme en el marc del Pla Integral d’Acompanyament a l’Estudiant (PIAE+) amb l’objectiu d’oferir atenció psicològica gratuïta a l’estudiantat de títols oficials de la UPV.

Els casos atesos venen derivats per part d’unitats de la universitat, com el servei mèdic, Gabinet d’OrientaciónPsicopedagógica Universitari (GOPU), el Servei d’Atenció a l’Estudiant amb Discapacitat (CEDAT) o la Unitat d’Igualtat.

Els principals problemes que es presenten en la consulta són ansietat relacionada amb el rendiment acadèmic, l’autoexigència, el futur acadèmic, la incertesa i la depressió.

Class Schedule Explorer Tool

Explorador d’horaris dirigit a estudiants Incoming, que facilita la previsualització dels horaris de les assignatures, permetent generar una vista prèvia de diferents combinacions d’assignatures en un horari setmanal o semestral, i detectant solapes.

Incorpora un potent cercador que permet filtrar per centre, titulació, assignatura, àrea d’estudi i codi d’assignatura

DESENVOLUPAMENT SOSTENIBLE DE CAMPUS

Recàrrega el teu vehicle elèctric en la UPV

Qualsevol membre de la comunitat universitària pot carregar el seu vehicle elèctric en algun dels 12 punts de càrrega que han sigut instal·lats en la UPV. Tota la gestió es realitza de manera molt convenient des d’una app mòbil. Aquest és un pas més cap a l’objectiu de la neutralitat en carboni de la UPV. La Unitat de Medi Ambient ha sigut l’encarregada de realitzar la campanya informativa.

Instal·lació fotovoltaica al Campus de Vera

El Servei d’Infraestructures de la UPV gestiona l’execució d’aquestes instal·lacions fotovoltaiques d’autoconsum finançades amb fons europeus.

Gràcies a aquestes instal·lacions se superaran els 1200kW de generació d’energia renovable en tot el Campus de Vera.

Carnet UPV en format digital

La disminució de l’ús del plàstic redueix la petjada de carboni i per això l’Àrea de Comunicació canvia el procés d’acreditació per a tota la comunitat universitària. Mitjançant l’app MiUPV disposaràs del teu carnet UPV en format digital que et donarà accés a molts serveis com a obertura d’aules i despatxos, préstec de llibres, beques de menjador, pàrquing etc…

ALTRES MILLORES INTERESSANTS

MiUPV

L’app integrada cada vegada amb més serveis i informació personalitzada: el teu carnet de la universitat en el teu mòbil per a accedir a biblioteca, retirar llibres en préstec.., Tindràs accés al teu calendari de classes, activitats esportives, notificacions dels centres, o reservar cita prèvia en els diferents serveis. També accediràs fàcilment a la teua intranet, webmail i poliformat.

Explora I+D+i UPV

Cercador sobre el coneixement disponible a la Universitat Politècnica de València, el propòsit de la qual és trobar investigadors i grups de la UPV que puguen aportar solucions a reptes d’innovació i d’investigació plantejats per empreses o altres investigadors..

Biblioteca – Recursos

Si eres estudiant, ara pots portar-te en préstec llibres de qualsevol de la biblioteques de la cinc universitats públiques valencianes..

I mes…

En aquesta secció et vam mostrar una breu descripció d’altres accions i plans de millora que han estat destacats anteriorment i van ser implementats per la UPV.

Llegir més

Programa PEGASUS

Pegasus és el programa de millora dels serveis de la UPV. Es basa en: 

  • definir processos clau, serveis prestats i compromisos de qualitat; 
  • establir indicadors i mecanismes de seguiment;  
  • analitzar els resultats i implementar millores. 

La UPV adopta el model PDCA o Cicle de Deming com a metodologia de gestió que dona suport al programa PEGASUS.

Des de 2008 les Unitats Pegasus estableixen anualment els seus plans de millora tenint com a base els resultats de les enquestes de satisfacció dels usuaris, els mesuraments dels indicadors de rendiment, les comunicacions SQF rebudes, el resultat d’una auditoria (interna o externa) o bé altres fonts d’informació rellevant.

Suggereix una millora

Tu també pots proposar millores per a la UPV

La UPV té un sistema de suggeriments, queixes i felicitacions anomenat SQF a través del qual pots fer-nos arribar diferents tipus de comunicacions. Si se t’ocorre una millora que podria fer un títol, una unitat de serveis o fins i tot un vicerectorat, t’animem que ens faces arribes un suggeriment de millora a través d’aquest sistema.

Resultats

Accedeix a els resultats dels últims anys de l’enquesta de satisfacció dels Serveis.