Fira de projectes 2023
Enguany es van exposar de 41 projectes. Pràcticament tots els projectes són multidisciplinaris, en particular, les aplicacions i videojocs participen estudiants de l’ETSINF i BBAA perquè es tracta de col·laboració entre assignatures de tots dos centres. Molts dels projectes estan alineats amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS). En total han participat en els projectes al voltant de 200 estudiants, la majoria d’últim curs.
Empreses col·laboradores
Agraïm a les empreses que col·laboren amb la IX edició la Fira de Projectes, elles són: Edicom, HP, NTT Data, Mercadona IT, Power Electronics, Stadler i Xplore Group (algunes d’elles a través de les seues càtedres en la UPV). Cadascuna d’aquestes empreses serà present amb un estand en la fira, on els estudiants podran informar-se sobre elles, i especialment conèixer les seues ofertes de pràctiques.

Distribució d’Estands
Els estands dels 61 projectes es distribueixen en dos torns horaris: de 9.30 a 11.30 hrs. i de 12.00 a 14.00 hrs. A continuació, es mostra aquesta distribució en la planta baixa de l’edifici 1G (Escola d’Informàtica – ETSINF).

Samarretes de la fira
Enguany es van sortejar samarretes i altres articles.

Organització
La Fira de Projectes és organitzada per la Subdirecció d’Emprenedoria i Generació Espontània de l’ETSINF i per Start.inf, l’espai d’emprenedoria de l’ETSINF.
També participen en l’organització alguns estudiants integrants dels equips i professors de les assignatures que formen la base dels projectes exposats cada any.
Finalment, cal destacar i agrair l’ajuda prestada pel personal de servei de la ETSINF així com a tot l’equip directiu de l’ETSINF.

Lloc de realització
Agraïments


Organitzada per Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Informàtica (ETSINF)