Els passats dies 17 i 18 de juliol es va celebrar la XI Edició del Congrés d’Innovació Educativa i Docència en Xarxa (INRED), on com cada any es van reunir nombrosos participants, docents i altres perfils relacionats amb la tecnologia educativa, en l’àmbit de l’educació superior, per a compartir i intercanviar experiències sobre l’ús de les tecnologies en la docència.
Van destacar pel seu nivell i qualitat les conferències plenàries, on vam poder comptar amb la presència de, d’una banda, Javier Paricio de la Universidad de Zaragoza, qui ens va transmetre valuosos coneixements relacionats amb la innovació i la investigació educativa, i d’altra banda, Ángel Hernández-García, de la Universidad Politécnica de Madrid, qui ens va presentar l’estat d’art i els reptes quant a les analítiques d’aprenentatge.
A continuació, pots veure la gravació de les dues conferències plenàries:
Javier Paricio – De la innovació a la investigació educativa:
Ángel Hernández-García – Les dades parlen…estem escoltant?. Analítiques d’aprenentatge per a repensar l’ensenyament: