02/05/23
Estructures volants amb José María Yturralde

Exposició que s'inaugurarà el pròxim dijous 4 de maig

La Universitat Politècnica de València presenta l'exposició "Estructures volants" amb les obres tridimensionals de l'artista José María Yturralde.

La mostra, que tindrà lloc del 4 de maig al 23 de juny de 2023, inclourà les estructures volants que van ser creades durant un taller organitzat per la UPV, en el qual l'alumnat va dissenyar i produir milotxes capaces de volar amb energies naturals com és el vent. Aquesta exposició és el resultat d'una fusió entre art i ciència, on els alumnes han creat estructures lleugeres i estèticament significatives que convergien amb aspectes tecnològics.

La inauguració serà el 4 de maig de 2023 a les 12:30 h a la Sala d'usos múltiples del edifici H del CRAI en el Campus de Gandia.  L'estel d'Yturralde "Homenatge a Velázquez" tornarà a volar el 13 de maig de 2023 a les 10:00 h a la platja de Gandia.

Más información:
estructures volants