15/12/22
Concurs Univertsitari de Narrativa Curta en Valenncià PREMI SAMBORI

El termini per a lliurar les obres finalitza el 15 de març de 2023

La Fundación Sambori -amb la col·lboració de la Universitat d´Alacant, la universitat Jaume I, la Universitat Miguel Hernández d´Elx, la Universitat Politècnica de València i la Universitat de València- convocà el Vintè Concurs Universitari de Narrativa Curta en Valencià PREMI SAMBORI 2023 , adreçat als estudiants de les universitats públiques valencianes matriculats el curs 2022-2023, en qualsevol de les titulacions (graus, màsters i doctorats).

En l´edició de 2022, tres estudiants de la UPV van resultar guardonats amb el primer premi (a Rebecca Esquinas, per l´obra "Vinci"), el tercer premi (a Adrià Capellino, per "Armistici") i  el segon accèssit (a Daniel Sancho, per "Reverberants d´ultratomba).

Resum de les bases

- Destinataris: estudiants matriculats en el curs 2022-2023 a la UPV o les altres universitats públiques valencianes.

- Tipues i autoria (individual o col·lectiva): una obra per autora o autor, original, inèdita, no premiada ni pendent de resolució en cap altre concurs i amb una qualitat lingüistica adequada al nivell. Quedaran excloses les obres que incloguen la signatura o qualsevol altra pista que permeta conèixer-ne l´autoria.

- Llengua, extensió i format: escrites en valencià, entre 1 i 5 pàgines DIN A4 i escrittes amb l´ordinador en font Arial, cos 12 i interlineat d´1,5 espais.

- Presentació de l´obra: l´obra ha d´estar en PDF i sense dades personals i  s´ha d´enviar per correu electrònic, com a fitxer adjunt, a l´adreça fundacio@sambori.net. El nom del PDF ha de ser el mateix que el titol de l´obra. També s´ha d´ajuntar el PDF del "full de participació" amb les dades de l´autor o autora.

- Termini: 15 de març de 2023

- Premis: primer, 1.000 euros; segon, 750, i tercer, 500.

Bases completes en PDF: Bases 20è Premi Sambori Universitari

Mes informació

- Fundació Sambori (96 179 56 50, fundacio@sambori.net, página web Sambori)

Servei de Promoció i Normalització Lingüística (www.upv.es/bondiadinamitzacio.spnl@upv.es)