- -
UPV
 
Inici UPV :: Perfils :: PAS i PDI :: Eines i recursos

Identitat visual corporativa

La imatge corporativa de la Universitat Politècnica de València reflecteix la personalitat d'aquesta institució de manera clara. L'elecció de tipografies, colors, signes gràfics i possibilitats de composició no és casual. Ans al contrari, està pensada perquè d'un cop de vista es perceben els trets distintius d'aquesta. Per tant, ha de respectar-se.



A continuació, es pot consultar en PDF la primera part del manual d'identitat visual corporativa, que pertany a la Guia de la comunicació de la UPV (capítol 3).



En la intranet, en Serveis, dins de l'Àrea de Comunicació, es pot accedir a la Guia de comunicació completa; així com a les plantilles corporatives.



A més, les persones interessades tenen disponible, tot seguit, el logotip de la Universitat Politècnica de València en diferents formats. Recomanem l'ús de la marca, sempre que siga possible, en composició horitzontal.



Marca UPV


 

Hi ha una composició vertical de la marca aplicable només en espais quadrats on no puga aplicar-se la composició horitzontal o quan, en relació amb altres marques d'altres institucions, millore la posició/visualització de la marca UPV.






Per a qualsevol dubte, podeu contactar amb imagen @ upv.es




UPV
UPV
UPV

EMAS upv