Jornada informativa de màsters de la UPV

80 directores i directors estaran a disposició teua, el dijous 25 de maig, per atendre els teus dubtes i consultes de forma directa, propera i personalitzada

[ 08/05/2017 ]
Jornada informativa de màsters de la UPV

La Universitat Politècnica de València (UPV) oferirà dijous que ve, 25 de maig, una jornada informativa destinada a totes aquelles persones interessades a estudiar-hi un màster universitari.

L'esdeveniment, que tindrà lloc entre les 12.30 i les 14.30 h al Paranimf del Rectorat (edifici 3A) del campus de Vera de la UPV, començarà amb una xarrada general, d'aproximadament 30 minuts, impartida per responsables del Servei d'Alumnat i de l'Àrea de Comunicació. A continuació, s'obrirà un torn de preguntes.

Una vegada finalitzat aquest, de 13.15 a 14.30 h, al voltant de 80 direccions acadèmiques de màsters universitaris de la UPV es col·locaran en taules informatives situades al vestíbul i al Vestíbul Solidari (planta baixa) de l'edifici per atendre l'assistència i respondre de forma personalitzada als dubtes concrets que puguen haver-hi sobre les diferents opcions.

Distribució per branques de coneixement

Les taules estaran distribuïdes segons branques de coneixement. Prop d'aquestes, es col·locaran cartells grans sobre cavallets amb indicació de les diferents àrees i els màsters que pertanyen a cadascuna. A més, totes les taules estaran identificades amb el nom del màster concret per a facilitar l'accés a la informació.

Termini de preinscripció

El termini de preinscripció en els màsters universitaris de la UPV és del dilluns 29 de maig al divendres 16 de juny del 2017, i els resultats es publicaran el divendres 21 de juliol. La matrícula ha de realitzar-se els dies 25 i 26 de juliol i, en el cas de quedar places vacants, s'obrirà un segon termini de preinscripció del 5 al 8 de setembre. La data aproximada de publicació dels resultats d'aquesta última és el dijous 21 del mateix mes, i la matrícula, l'endemà, el divendres 22 de setembre.

Cost per crèdit

Els màsters oferits tenen una durada d'un o dos anys (60 o 120 crèdits), mentre que el cost per crèdit objecte de matrícula oscil·la entre els 18 i els 47 euros, preus regulats per les autoritats estatals i autonòmiques.

La presentació general s'emet en directe (l'enllaç està al final de la pàgina) i, a més, es grava en vídeo i es penja en la web de la UPV. L'assistència a la jornada és gratuïta, si bé requereix inscripció prèvia. Per a formalitzar-la, n'hi ha prou amb emplenar el senzill formulari situat a peu de pàgina. Les places són limitades i s'assignen per ordre d'inscripció.

4 màsters a Gandia

Per la seua banda, el campus de Gandia realitzarà presentacions individuals de cadascun dels 4 màsters que imparteix allí la UPV: Avaluació i Seguiment Ambiental d'Ecosistemes Marins i Costaners (dijous 18 de maig, 12.30 h), Enginyeria Acústica (dijous 18 de maig, 13.30 h), Postproducció Digital (dijous 1 de juny, 12.30 h) i CALSI -Continguts i Aspectes Legals en la Societat de la Informació- en Social Media (dijous 1 de juny, 13.30 h).

Les xarrades tindran lloc en la sala de conferències 1 del campus de Gandia UPV, amb assistència lliure fins a completar l'aforament. A més, totes elles seran retransmeses en línia a través del Facebook del campus, l'enllaç del qual es troba situat sota aquestes línies.

Projectes REMDE i DEBIO Projectes REMDE i DEBIO
Un any de rècord Un any de rècord
El Santuario i Torrecilla El Santuario i Torrecilla