Trobades internacionals

Alumni UPV reunirà els titulats i titulades que resideixen a Bogotà (Colòmbia) perquè puguen compartir experiències i establir contactes

[ 07/07/2016 ]

Per a la pròxima reunió, Alumni UPV travessa la bassa gran, ja que tindrà lloc a Bogotà, el 16 d'agost, a la seu de la Cambra de comerç Hispà Colombiana.. I és que a Colòmbia hi ha prop de 1.100 titulats de la UPV, tant de màsters universitaris com de títols propis. A aquesta trobada hi assistirà la vicerectora de Responsabilitat Social, Cooperació i Esport, Rosa Puchades.

Igual que en les trobades anteriors, celebrades l'any passat a Londres i París, i fa poc a Berlín, l'objectiu d'Alumni UPV és enfortir i mantenir el contacte entre la Universitat i els seus titulats, que es troben dispersos per tota la geografia nacional, però també a nivell internacional, perquè això servisca per a fomentar la col·laboració mútua i el sentit de pertinença a la UPV.

"La nostra intenció, des d'Alumni UPV, és potenciar i posar en valor la relació amb tots ells, a fi que continuen vinculats amb la seua Universitat i col·laboren amb nosaltres en el desenvolupament de nous projectes i la detecció d'oportunitats", assenyala Rosa Puchades, vicerectora de Responsabilitat Social, Cooperació i Esport de la UPV.

"Pretenem que aquestes reunions tinguen un caràcter periòdic i siguen un espai d'intercanvi d'idees i sinergies personals i professionals entre els membres d'Alumni de la UPV, mitjançant el qual es puga afermar aquest llaç creat amb la Universitat durant l'etapa acadèmica. Volem que les persones que s'han format amb nosaltres puguen continuar mantenint un vincle actiu amb la UPV des de qualsevol racó del món", assenyala la vicerectora, que destaca la importància d'aquestes trobades d'exalumnes, en què "es creen vincles d'amistat, es comparteixen les experiències i s'inicien col·laboracions professionals amb altres Alumni".

Xarxa internacional d'ambaixadors d'Alumni de la UPV

"Pensem que aquestes vivències poden ajudar a altres estudiants i titulats de la UPV que estiguen considerant la possibilitat d'anar a treballar fora de les nostres fronteres: per això, s'ha creat la figura de l'ambaixador/a d'Alumni UPV, perquè aquells titulats que resideixen o desenvolupen l'activitat a l'estranger puguen transmetre la seua experiència i ajudar a altres alumnes i titulats de la nostra Universitat. Al mateix temps, pretenem propiciar la seua participació activa de cara a mantenir una comunicació permanent entre la UPV i els seus titulats que resideixen a l'estranger, i a contribuir, a més, a difondre la imatge de la seua Universitat arreu del món com a ambaixadors de la UPV."

Des d'Alumni UPV s'anima a tots els titulats de la UPV que resideixen o treballen en aquestes ciutats i els voltants respectius a participar en aquestes trobades, l'objectiu de les quals és que puguen compartir experiències i establir contactes entre si i amb altres Alumni que, per motius laborals o d'altra mena, estiguen residint a l'estranger.

El personal titulat de la UPV que estiga interessat a participar en aquestes trobades només cal que s'hi inscriga a través dels formularis que figuren a peu de pàgina. També pot unir-se als grups de LinkedIn per a cadascuna de les ciutats on se celebraran els pròxims chapters, o bé consultar la pàgina web d'Alumni de la UPV per obtenir-ne més informació.

Cancerless Cancerless
Carreteras más seguras Carreteras más seguras
Reintroducción del gallipato Reintroducción del gallipato
Premi de la Ribera Premi de la Ribera