Nou concurs

Guanya un viatge i una beca per a estudiar anglès a Austràlia. El termini per a participar-hi, a través de Facebook, finalitza el pròxim 31 de juliol

[ 10/07/2015 ]

L'organització Go Study Australia, en col·laboració amb Universia, ha organitzat un singular concurs el premi del qual consisteix en una beca d'un curs d'anglès de 12 setmanes de durada a l'escola Embassy a Melbourne (Austràlia). També es proporcionaran els bitllets dels vols d'anada i tornada amb la companyia Qatar Airways des de Madrid o Barcelona.

A l'arribada a Melbourne, el guanyador o guanyadora gaudirà d'un tour exclusiu de benvinguda, organitzat per l'equip de Go Study Australia, una plataforma de joves espanyols que ajuda a altres joves del nostre país a viatjar a Austràlia per a estudiar i treballar.

Com es participa?

Participar en aquest concurs és molt senzill. Si t'interessa, tan sols has de respondre a aquesta senzilla pregunta amb originalitat: si guanyares el premi del viatge a Austràlia amb beca d'anglès. a qui t'emportaries i per què?, i aconseguir que 10 amics teus ho facen també. Hauràs de pujar la resposta al perfil de Go Study Australia d'Espanya, a través de l'aplicació app de la seua pàgina de Facebook.

El termini per a participar-hi finalitza el 31 d'aquest mes de juliol. La votació per a elegir la persona guanyadora entre les finalistes es durà a terme una vegada haja finalitzat el concurs, i s'anunciarà aquesta persona el dia 10 de setembre del 2015 com a data límit.

En el concurs poden participar persones majors de 18 anys d'edat a 1 de juliol del 2015, i hauran de tenir la titularitat d'un passaport espanyol.

La guanyadora o guanyador disposarà d'un màxim de tres mesos per a canviar el seu premi una vegada haja sigut acceptat el premi de forma oficial, després d'haver comunicat el nom de la persona guanyadora en la pàgina web del concurs.

Anima't i participa-hi!

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

Cancerless Cancerless